۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۳۲۹۱۶
دوره آموزشي پدافند غيرعامل با هدف آشنايي با مفاهيم پدافند غير عامل عمومي ، سازه هاي امن ، مديريت بحران و پدافند سايبري در اداره كل راه و شهرسازي جنوب کرمان برگزار گرديد.

این دوره آموزشی با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی و تعدادی از کارشناسان در محل سالن اجتماعات اداره كل راه و شهرسازي جنوب کرمان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی پدافند غيرعامل در اداره كل راه و شهرسازی جنوب کرمان

پیمان سلاجقه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان هدف از برگزاری و اجرای آموزش پدافند غیر عامل را کاستن آسیب پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور بر شمرد و گفت: از موارد پدافند غیر عامل نیز می توان به استتار، اختفا و ایجاد سر پناه برای تاسیسات مهم اشاره کرد.

سلاجقه در ادامه توضیحاتی پیرامون مدیریت بحران ارائه داد و افزود: بحران رویدادی است که به طور طبیعی یا به وسیله بشر به طور ناگهانی یا به صورت فزاینده به وجود آید و سختی و مشقتی را به جامعه انسانی تحمیل کند که برای برطرف کردن آن نیاز به اقدامات اضطراری، اساسی و فوق العاده باشد.

وی در خاتمه در خصوص سه نوع تهدیدی در جوامع با عنوان تهدید نرم تهدید، نیمه نرم و تهدید سخت نام برد و پیرامون هر کدام توضیحاتی ارائه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر