۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۳۲۹۰
آصفري :
عضو هئيت رئيسه کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس گفت: نيروي دفاعي و توانمندي ايران در اين عرصه سد محكمي در برابر تهديدهاي هميشگي آمريكاست.
محمدحسن آصفري نماينده اراک و کميجان  با اشاره به سخنان دنیس راس مشاور سابق دولت اوباما، گفت: آمريکا اين تجربه را قبلا به صورت غير مستقيم در دوره جنگ ايران و عراق استفاده کرد اما موفق نشد.
 
وي ادامه داد: آمريکا عاقل تر از آن است که بخواهد تهاجم نظامي را عليه ايران انجام دهد چرا که جمهوري اسلامي ايران مطمئنا عراق و افغانستان نيست، ايران امروز کشور قدرتمند و عزتمندي است که از توانايي بسيار بالايي در مباحث نظامي برخوردار بوده و توانايي ايستادگي در مقابل هر تهاجمي را دارد.
 
آصفري همچنين تصريح کرد: نيروهاي مسلح ما از توانمندي‌هاي بسيار بالايي برخوردار هستند سامانه موشکي سطحي و زيرسطحي ما به قدري توانمند بوده که قابليت مقابله با هرگونه تهديد و فشار نظامي را براي ايران مهيا كرده و مي‌توانيم پاسخ دندان شکني به تهاجم دشمنان بدهيم.
 
وي در ادامه بتصريح كرد:  نيروي دفاعي و توانمندي ايران در اين عرصه سد محكمي در برابر تهديدهاي هميشگي آمريكاست.
 
عضو هئيت رئيسه کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس گفت: توانايي تهديدکنندگان امروز در حدي نيست که بتواند در مقابل ما ايستادگي کند زيرا جبهه امروز جمهوري اسلامي ايران فرامنطقه‌اي است.
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: اگر اقدامي بر ضد كشورمان صورت بگيرد مطمئنا مقاومت ايران فقط در داخل مرزها نخواهد بود و تمامي پايگاه‌هاي آمريکا را در سرتاسر دنيا به عنوان سنگرهاي دشمن دانسته و برعليه آنها اقدام خواهيم کرد.

گفتني است؛ دنیس راس مشاور سابق دولت اوباما با انتشار مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست به دولت آمریکا توصیه کرد که در قبال برنامه هسته‌ای ایران جدیت بیشتری به خرج دهد و تهدید به استفاده از نیروی نظامی در صورت شکست دیپلماسی را برای مقامات ایران باور پذیر سازد.
 
همچنين به گزارش عصر ایران در این مطلب با اشاره به اینکه تحریم‌ها بر ایران فشار وارد می‌کنند اما بر رفتار هسته‌ای حکومت ایران خللی وارد نکرده‌اند، می‌افزاید، ظاهرا از نظر مقامات ایران این کشور هنوز تحمل فشارهای بیشتری را دارد در حالی که آمریکا هم عزمی به استفاده از نیروی نظامی در صورت شکست راه دیپلماسی ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر