۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۲۲۶۹
با صدور پیامی؛
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: امید است به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه؛ شاهد همراهی و هم افزایی و هم گرایی ارزنده آن نهاد مبارک رحمانی در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل، ارتقاء پایداری ملی در برابر تهدیدات دشمنان و آموزش و فرهنگ سازی در جهت حضور اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور باشیم.
به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام حاج علی اکبری به سمت ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:


حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج علی اکبری

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، انتصاب حکیمانه و خردمندانه جناب عالی از سوی ولی امر مسلمین به سمت رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه که حاکی از تعهد، شایستگی و سوابق خدمتی انقلابی و ازشمندتان است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

انجام مطلوب این مسئولیت خطیر تنها با تکیه بر الطاف الهی، عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و توجه ویژه به رهنمودها و انتظارات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با نقش آفرینی جناب عالی و ائمه محترم جمعه در سنگر معنوی و سازنده نماز جمعه و جماعات به عنوان یکی از کانون های امید و آرامش جامعه با تبیین عالمانه و روشنگرانه اصول و مفاهیم اسلام ناب محمدی(ص) و علوم و معارف ائمه معصومین (ع)، ارشاد و هدایت دلسوزانه آحاد مردم، نمازگزاران به ویژه نسل جوان و تعمیق و تحکیم ارتباط و علقه امت با ولایت و حاکمیت اسلامی با ترسیم آینده ای بس درخشان از انقلاب، نظام و کشور میسر خواهد بود.

امید است به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه؛ شاهد همراهی و هم افزایی و هم گرایی ارزنده آن نهاد مبارک رحمانی در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل، ارتقاء پایداری ملی در برابر تهدیدات دشمنان و آموزش و فرهنگ سازی در جهت حضور اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور باشیم.

دوام توفیقات روز افزون همگان را در پیش برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای همه جانبه کشور در سایه سار مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر