۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۱۹۶۳
معاون سیاسی،امنیتی استانداری یزد:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد از اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، محمدعلی طالبی ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان یزد که با حضور اعضای این شورا و علی‌اصغر زارعی، جانشین پدافند غیرعامل کشور در استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه ارتباط بسیار خوبی بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و این سازمان در استان یزد برقرار است اظهار داشت: با توجه به این ارتباط، طرح‌های خوبی در استان دنبال شده و فعالیت‌های خوبی نیز از سوی دستگاه‌ها و کارگروه‌ها انجام گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی استان یزد طرح جامع پدافند غیرعامل را یکی از مباحث مهم عنوان کرد و گفت: این طرح را در آینده دنبال می‌کنیم و همه دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را در این زمینه با سازمان داشته باشند.

وی ادامه داد: در بحث تأمین اعتبار نیز با استاندار جلساتی برگزار شده و سهم 50 درصدی استان مشکلی نداریم و کار عملی آن را نیز با مشخص کردن مجریان اجرایی معرفی کردیم که پس از قطعی شدن کار در استان یزد به صورت رسمی آغاز می‌شود.

طالبی با بیان اینکه حوزه‌های مختلفی در استان یزد با توجه به حساسیت‌ها وجود دارد خاطرنشان کرد: بحث صنعتی شدن، زیستی، گردشگری ایجاب می‌کند در بحث پدافند غیرعامل پروژه‌های متعدد و متناسب با نیازهای استان دنبال کنیم تا سطح اطمینان را در سطح عملکردی استان بالا ببریم.

معاون سیاسی امنیتی استان یزد افزود: با توجه به این حساسیت‌های مختلفی که در استان یزد وجود دارد نیازمند هر چه بیشتر و بهتر دستگاه‌های استان با سازمان پدافند غیرعامل یزد هستیم که بتوانیم ایمنی و اطمینان را در سطح استان افزایش دهیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر