۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۳۱۷۴۱
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی درگذشت مادر شهیدان دقیقی را تسلیت گفت.

به گزارش پایداری ملی، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهیدان گرانقدر حمید،مجید و مجتبی دقیقی را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار حسین دقیقی

خبر درگذشت مادر صبور، مقاوم و مهربان شهیدان، حمید،مجید ومجتبی دقیقی  که در طول عمر شریف خود با تربیت فرزندان برومند و شیفته مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) و تقدیم آنان به ساحت الهی انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تألم خاطر شد.

نام و یاد این اسوه ایثار که با اعتقاد راسخ به آموزه‌های متعالی اسلام و ارادت عمیق قلبی به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، سه شهید والا مقام  تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

آن مرحومه خالصانه و براي رضايت حق از عزيزترين سرمايه هاي خويش گذشت تا ارواح قدسي آن طائران ملكوت،حافظ و پاسدار نظام و ميهن اسلامي مان باشند.به روح اين سفر كرده و ارواح تابناك فرزندان شهيدش درود مي فرستيم.

اينجانب مصيبت وارده را به جنابعالی وخانواده محترم تسليت گفته ، از پروردگار متعال علو درجات براي آن فقيده سعيده و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان محترم مسألت مي‌نمايم. اميدوارم روح مطهر اين بانوي بزرگوار در كنار ارواح طيبه ي فرزندان شهيدش مشمول مغفرت و رضوان الهي باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر