۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۱۶۹
جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران:
سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» در گردهمایی بزرگ بسیجیان نواحی سپاه تهران بزرگ در محل ستاد سپاه محمد رسول‌الله (ص)، افزود: امروز دشمنان با ناتوانی در صحنه‌های سیاسی با بیداری استكبارشكنی به نام بیداری اسلامی مواجه هستند.
سلامی خاطرنشان كرد: اگر روزی بزرگترین سلاح ما پاسداران كلاش و ژ۳ بود، امروز هزاران موشك، آماده شلیك به هر هدف دلخواهی در حوزه منافع حیاتی دشمنان در منطقه است.
جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: ما شاهد خودكفایی كشورمان در تمام صنایع نظامی و دفاعی هستیم و جهان نیز به آن اذعان دارد.
سلامی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران فضا را نیز تسخیر كرده‌ و به هیچ قدرتی وابسته نیست و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه سخنان خود اظهارداشت: تاریخ كشور ما بیش از هر كشوری در طول این ۳۵ سال، سرشار از آفرینش عظمت مردانی است كه در راه مولای متقیان علی (ع) گام برداشتند.
جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران با بیان این كه پیروان امام علی (ع) صحنه بزرگ فتح خرمشهر را در سوم خرداد آفریدند، گفت: این روز یك روز الهی و یوم‌الله در تاریخ مقاومت و مبارزه ملت مسلمان ایران در برابر هجوم جهانی نظام سلطه است.
سلامی خاطرنشان كرد: تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران برگرفته از هدایت‌های امام بزرگوار (ره) و رهبر عظیم‌الشان خردمند، شجاع و حكیم حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران با بیان این كه تاریخ پرفراز و نشیبی را در طول سال های بعد از انقلاب، پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: در حالی كه دشمن در اوج قدرت جهانی قرار داشت و انقلاب تازه متولد شده بود، ملت ایران به بركت ایمان و روح عاشورایی و هدایت ولایی توانست یكی از بزرگترین جنگ‌های مدرن تاریخ بشر را مدیریت و با پیروزی آشكار به پایان برساند. این شكست بزرگ استكبار جهانی بود.
سلامی با بیان این كه پیروزی‌های ملت ایران در عرصه نبردهای فرهنگی نیز نمایان است، گفت: ملت ایران توانسته صحنه سیاسی كشور را از نفوذ و تاثیر بیگانگان نجات دهد و در عبور از گردنه‌های تحریم مقتدرانه به پیش ببرد.

سلامی خاطرنشان كرد: ملت ما برای آفرینش حماسه سیاسی بزرگ آماده می‌شوند انتخابات ما همانند یك عملیات بزرگ بیت‌المقدس برای فتحی دیگر و ناامید كردن دشمن و امیدوار كردن مجدد ملت و تعیین مسیر جدید در امتداد مقاومت دائمی ملت است.
وی با بیان این كه تهران یك جهان شهر و قلب تحولات جهانی است، گفت: تهران مركز مقاومت اسلامی علیه استكبار و انتشار امواج بیداری اسلامی برای همه ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان بوده و دارای ۹ دی بی‌نظیر و ۲۲ بهمن‌های پرشوری است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران، سلامی اظهارداشت: بسیجیان سپاه تهران بزرگ مسوولیت بزرگی بر عهده دارند تا با نفوذ بر قلب‌ها و دل‌های مردم و انتخاب رئیس ‌جمهوری انقلابی، جهادی، كارآمد، شجاع، استكبارستیز، دانا برای پیشرفت جامعه، دلسوز برای عدالت و محرومین و مستضعفین و مطیع امر ولی فقیه، كشور را در مسیر نورانی و روشن به سمت قله‌های پیشرفت بسپارند. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر