۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۱۲۱۸
با هدف برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم در فصل سرما وحفظ آمادگی در شرایط آب و هوایی ناپایدار ، کمیته HSE با حضور مسئولین شرکت در محل جلسات ستاد برگزار شد.
به گزارش پایدای ملی، در ابتدای این جلسه مهندس پیمان بهرامی مدیر منطقه ضمن تاکید بر تشکیل مستمر این جلسات گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما ، کمیته HSE منطقه باید نسبت به بالا بردن سطح آمادگی نیروهای ایمنی و آتش نشانی و نظارت بر وضعیت ایمنی تاسیسات و جایگاه های عرضه سوخت اقدامات اساسی به عمل آورند.

بهرامی ضمن اشاره به بروز ناپایداری ها، کاهش دما و ریزش نزولات جوی در فصول پاییز و زمستان با تاکید بر حفظ شرایط استاندارد تاسیسات ، خواستارحفظ آمادگی کامل مسئولین منطقه و اتخاذ تمهیدات لازم وموثر جهت آمادگی بیشتر با رویکرد پیشگیری از بروز حوادث و بحران های احتمالی در منطقه شد.

وی افزود: در این ارتباط ضروری است به منظور دستیابی به شرایط یاد شده ، برگزاری جلسات منظم کمیته HSE و پدافند غیر عامل با حضور مدیریت ستاد بحران استان و نمایندگان کارگروه استانی تامین سوخت در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه بیژن اسدیان رییس HSE منطقه گزارشی از فعالیتهای انجام شده این واحد را ارائه کرد و در خصوص کنترل مستمر موارد فنی و ایمنی و رفع نواقص احتمالی در انبارهای نفت و مجاری عرضه سوخت ، اطمینان از صحت عملکرد تاسیسات و تجهیزات گرمایشی ، عایق بندی زمستانی اتصالات و سامانه آب آتش نشانی ، به روز نمودن بانک اطلاعاتی تجهیزات موجود جهت امکان استفاده در شرایط اضطراری و .... بحث و تبادل نظر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر