۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۳۱۲۱۴
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور:
کرمان - عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه هیچ کس به دنبال دیوارکشی در فضای مجازی نیست، گفت: مسئولان باید در زمینه استفاده از این ابزار دیگران را راهنمایی کنند.
به گزارش پایداری ملی، عزت الله ضرغامی پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره «ابوذر» اظهار کرد: روز گذشته رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان در خصوص فضای مجازی سخنانی را مطرح کرد که باید به عنوان عضو شورای عالی فضای مجازی بگویم کسی مخالف فعالیت در فضای مجازی نیست.

وی ادامه داد: باید از این حرفها عبور کنیم چون بسیاری از مسئولان در کشور در حال فعالیت در فضای مجازی هستند.

ضرغامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از فضای مجازی به عنوان نعمت یاد می کنند و تاکید دارند که به شکل صحیح از این فضا استفاده شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: هیچ کس به دنبال دیوارکشی در فضای مجازی نیست؛ نباید خودمان را متهم کنیم و مسئولان وظیفه دارند که در زمینه استفاده صحیح از فضای مجازی دیگران را راهنمایی کنند.

وی عنوان کرد: باید در خصوص چگونگی استفاده از این ابزار و مسیر کار کرده و دیگران را هدایت کنیم.

ضرغامی رفتار و عمل دوگانه در برخی موارد را یکی از مشکلاتی جامعه کنونی دانست و افزود: فعالان رسانه ای باید شجاعت بیان واقعیت را داشته باشند و خبرنگاران باید این دیدگاه را در خود تقویت کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به گذشت ۴۰ سال از انقلاب گفت: باید آسیب های گذشته را احصا و مقتدرانه برای رفع آنها اقدام کنیم؛ ضمن اینکه باید داشته ها و نقاط قوت را تقویت کرد.

وی گفت: شهید مطهری یکی از افرادی است که در سخنانش جرات داشت و مسائلی مطرح می کرد که دیگران جرات بیانش را نداشتند.

ضرغامی عنوان کرد: در کار رسانه باید ارزشهای جامعه را تقویت کرده و با عشق سختی ها را پشت سر بگذاریم و فعالیت مستمر رسانه ای انجام دهیم.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان این مطلب که با رسانه طراز انقلاب اسلامی فاصله داریم، تاکید کرد: باید شاخص ها را بشناسیم و به آنها نزدیک شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر