۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۳۱۱۱۷
شب گذشته بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و مخابراتی AUTOCOM 2017 در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان کارخود را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و مخابراتی AUTOCOM 2017 در محل نمایشگاههای بین المللی استان کارخود را به پایان رساند. در این نمایشگاه پنج روزه که از 30 آبانماه لغایت 4 آذرماه سالجاری و با حضور دستگاههای اجرایی استان ، سازمانها و شرکتهای خصوصی با رویکرد خدمات الکترونیک و مخابراتی برگزار شد.

حضور قرارگاه پدافند سایبری استان اصفهان در نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و مخابرات ( Autocom2017)

اداره کل پدافند غیرعامل استان نیز در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی عمومی پدفاند غیرعامل بویژه حوزه پدافند سایبری استان به تشریح رویکردهای حاکمیت و ترویج دفاع سایبری برای سطوح مختلف بازدیدکنندگان اعم از متخصصین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و عمومی اقدام کرد.

صفدریان مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر قرارگاه پدافند سایبری استان در نشستهای این نمایشگاه با مسئولین استانی ، متخصصین و بازدیدکنندگان لزوم ارتقاء توان دفاع و مقابله از طریق دفاع متمرکز ، منسجم و یکپارچه در مقابل تهدیدات سایبری ، که مورد تأکید حاکمیت و دولت می باشد را ضروری خواند و آمادگی اداره کل پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند سایبری استان را جهت هرگونه حمایت امنیتی از زیرساختهای کلان استان اعلام و اذعان نمود تحقق اهداف از پیش تعیین شده قرارگاه همچون آشنا نمودن و سوق دادن شرکتهای سایبری حاضر در نمایشگاه به بحث پدافند و امنیت کلان سایبری از نتایج مثبت نظرسنجی در این نمایشگاه بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر