۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۳۰۸۲
مدیر پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس خبر داد
مدیر پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس از یکپارچه‌سازی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در منطقه ویژه پارس خبر داد.

حسن آخوندی در نشست تخصصی کارشناسان و مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه ویژه پارس در محل نشست مرکز همایش‌های خلیج فارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق صنعت نفت و گاز است و روزبه‌روز شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس خاطر نشان کرد: وجود بیش از یک‌صد هزار نفر نیروی کار در منطقه ویژه انرژی پارس و قرار گرفتن این ناحیه صنعتی در کنار جامعه محلی مستلزم توجه بیش از پیش به مسایل ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی است.

آخوندی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست تخصصی بررسی مشکلات، محدودیت­‌ها و مسائل مختلف بهداشت صنعتی و راهکارهای برون رفت از آن است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ایمنی و سلامت محیط کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌­های ناشی از سختی کار برخوردار است جا داشت که نشستی تخصصی با حضور متخصصان در این عرصه برگزار شود.

آخوندی از یکپارچه‌سازی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در منطقه ویژه پارس خبر داد و بیان کرد: رسیدن به دید منطقی در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای مدیریت بهتر در سطح منطقه از جمله موضوعات مهم مسئولان منطقه است.

در ادامه این نشست چند ساعته، دغدغه‌­­های مختلف مدیران و کارشناسان این حوزه تخصصی در ارتباط با بهداشت و محیط زیست در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این نشست تخصصی با حضور معاون بهداشت HSE وزارت نفت، روسای بهداشت صنعتی چهار شرکت اصلی وزارت نفت و کارشناسان بهداشت تمام شرکت‌های مستقر در منطقه برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر