۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۰۸۱۲
استاندار البرز:
کرج - استاندار البرز گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان البرز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه و اجرایی شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمدعلی نجفی پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه شورای پدافند غیرعامل استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل متعهد شده ۵۰ درصد اعتبارات برای تکمیل طرح جامع  پدافند غیرعامل را در اختیار استان‌ها قرار دهد.

نجفی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تهدیدات دشمنان و اینکه هیچ نظامی به‌اندازه نظام جمهوری اسلامی ایران در معرض تهدید دشمنان نیست، گفت: پدافند غیرعامل باید موردتوجه همه مسئولان قرار گیرد.

به گفته استاندار البرز سازمان پدافند غیرعامل کشور متعهد شده است ۵۰ رصد اعتبار تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل را در اختیار استان‌ها قرار دهد.

وی همچنین بر لزوم تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان تأکید کرد و با اشاره به اینکه استان البرز معین پایتخت است، گفت: از دستگاه‌های استان می‌خواهم در بحث پدافند غیرعامل آمادگی کامل داشته باشند.

نجفی به موقعیت استان البرز اشاره کرد و گفت: این استان شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان کشور است تردد شبانه ۲۰ هزار کامیون نیز مبین این امر است.

استاندار البرز شناسایی، مطالعه، برنامه‌ریزی و پیگیری را ازجمله اولویت‌ها در بحث پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی جامعی از دستگاه‌ها پیش‌بینی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر