۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۳۰۶۳۶
استان هرمزگان:
سجادی اظهار داشت اساسی ترین موضوع در زمینه پدافند کالبدی رعایت الزامات پدافندغیرعامل در حوزه شهرسازی است که ما این مسئله را در استان هرمزگان پیش از ساخت ساختمان های بلند مرتبه و برج ها آغاز کردیم.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این همایش  سجادی مدیرکل پدافندغیرعامل بیان داشت  5 اصل اساسی  در مباحث پدافندغیرعامل   وجود دارد:

انجام وظایف در جهت روزمرگی و استمرار در فعالیت های زندگی عموم مردم، کاهش خسارت به زیرساخت های حیاتی، حساس و ضروری، تقویت اراده ملی، کاهش تلفات انسانی وتسهیل مدیریت بحران  که در شش حوزه زیستی،کالبدی، شیمیایی، مردم محور،سایبری و پرتویی مورد نظر وزارت کشور قرار دارد.

نشست تخصصی مصون سازی زیر ساخت های کالبدی کشوربا سخنرانی زنده سردار جلالی همزمان با سراسر کشور در  استان هرمزگان برگزار گردید.

سجادی اظهار داشت اساسی ترین موضوع  در زمینه پدافند کالبدی رعایت الزامات پدافندغیرعامل در حوزه شهرسازی است  که ما این مسئله را در استان هرمزگان پیش از ساخت ساختمان های بلند مرتبه و برج ها آغاز کردیم. ضروری است مهندسین، مبحث 21 مقررات ملی ساختمان را مدنظر قرار دهند و پیوست پدافندغیرعامل را رعایت و ایمنی را در الویت قرار دهند.


نشست تخصصی مصون سازی زیر ساخت های کالبدی کشوربا سخنرانی زنده سردار جلالی همزمان با سراسر کشور در  استان هرمزگان برگزار گردید.

وی همچنین از معرفی 8 شرکت  و بالغ بر 60 مهندس مشاور برای در یافت گرید به سازمان پدافند غیرعامل وبهره گیری از بومیان استان برای مهندسی و مشاوره که سبب اشتغال زایی در استان میشود سخن گفت.

در پایان سجادی نکاتی در خصوص سایر حوزه های پدافندغیرعامل برای آشنایی مهندسین بیان داشت  و از تشکیل یک نیروی کامل امدادی متشکل از معلمین ،کارمندان، دانشجویان، بسیجیان و... با کد ویژه برای مواقع بحرانی  و شریط اضطراری تحت نظارت مدیریت بحران خبرداد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر