۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۳۰۴۹۸
سردار دکتر غلامرضا جلالی در رزمایش و صبحگاه مشترک دانش آموزی هفته نکوداشت پدافند غیرعامل:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ریشه های دشمنی ما با آن ها قوی است و به این زودی ها حل نمشود. رفت و آمد روسای جمهور مختلف آمریکایی فرقی ندارد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شروع سخنرانی خود در رزمایش دانش آموزی هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با سلام و صلوات بر روح مطهر امام راحل و شهدا گفت: مسئله دشمنی ما با آمریکا به این زودی ها تمام نمیشود اگر گوشه ای توافقی شد و آن ها بدعهدی کردند هیچ چیز تمام نشده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ریشه عمیق دشمنی ما و آمریکا بیان کرد: به چند دلیل دشمنی های بین ما و آمریکایی هیچ گاه تمام نمیشود.

اوباما یا ترامپ فرقی ندارد دشمنی ما و آمریکا هیچگاه تمام نمیشود

اول اینکه ریشه های دشمنی ما با آن ها قوی است و به این زودی ها حل نمشود. رفت و آمد روسای جمهور مختلف آمریکایی فرقی ندارد. ما دارای حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی هستیم، ما حق رای داریم اگر تمام کشورها اینگونه باشند آمریکایی ها را کنار میزنند پس آن ها میترسند.

حکومتی که در آن دین نقش داشته باشد استوار است. ما سلطه آمریکا بر جهان را نمیپذیریم. آمریکایی ها استکباری هستند دوست دارند بر دنیا تسلط داشته باشند ما اجازه تسلط به آن ها نمیدهیم. پس ریشه این دشمنی ها قوی است و اگر اوباما باشد یا ترامپ فرقی ندارد.

سردار جلالی در مورد دسته دوم دلایل دشمنی ما و آمریکایی تصریح کرد:آمریکایی ها یکسری هدف را در منطقه دنبال می کنند. آنها می خواهند در منطقه مولفه های قدرت ملی ما را کاهش دهند. داشتن این قدرت ملی را برای ما برنمیتابند. ما قبل از انقلاب سلاح و تجهیزات نداشتیم اما حالا به لطف شهید تهرانی مقدم خودمان موشک میسازیم. به تجهیزات خودمان اتکا داریم و این یعنی همان قدرت نظامی که آمریکا از آن میترسد.
اوباما یا ترامپ فرقی ندارد دشمنی ما و آمریکا هیچگاه تمام نمیشود

وی با توجه به نابودی نیروهای داعش در منطقه تشریح کرد:داعش دست پروده نیروهای آمریکایی هاست . هدف آنها این است که یک جهان تکفیری را علیه ما بسازند اما امروز به برکت انقلاب  و نفس مقام معظم رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم  اثرات این نیروها به ضرر خودشان تمام میشود. امروز به کمک نیروهای کشور سوریه و عراق و راهنمایی سپاه جمهوری اسلامی داعش دیگر وجود خارجی ندارد. استراتژی جمهوری اسلامی باعث از بین رفت آن ها شد چرا که ما نیروهای منظم سپاه و ارتش به مناطق جنگی علیه داعش نبردیم بلکه ما فکر شهید فهمیده را به این مناطق انتقال دادیم. امروز بسیج مردمی سوریه و حشد الشعبی مثل بسیج ما میجنگند.

سردار جلالی سومین دسته از علل دشمنی ما و آمریکایی ها بهانه گیری های طرف مقابل بیان کرد و گفت:بهانه ها می آیند و میروند. 
آنها دم ازحقق بشری میزنند که به واقع ضد حقوق بشر است. همه مقامات خارجی میگویند ایران در برجام خوب عمل کرد اما آمریکا بازهم بهانه تراشی میکند. آمریکا مدام بهانه سرکشی به تاسیسات هسته ای و نظامی را میگیرد.

اوباما یا ترامپ فرقی ندارد دشمنی ما و آمریکا هیچگاه تمام نمیشود

وی ادامه داد:  آمریکا قصد دارد بین نسل جون ما اختلاف بیاندازد یک دو قطبی امنیت و اقتصاد بوجود آورد اما تفکر بسیجی مانع این موضوع میشود.

سردار جلالی در مورد اهمیت رزمایش هایی این چنینی تصریح کرد: ما اینجا جمع شده ایم تا شرایط اضطراری را تمرین کنیم که اگر در موقعیت اضطرار وظایفمان را بدانیم  خوب عمل خواهیم کرد. این رزمایش یک پیام به آمریکا است که همه اقشار ما کاملا برای مقابله با آمریکا آماده هستند.

سردار جلالی تاکید کرد: آمریکا برای ما دو راه گذاشته اول تسلیم و سازش دوم مقاومت که ما بنا بر فرموده رهبر انقلاب مقاومت را انتخاب کرده ایم. ما حاضریم تحریم ها را تحمل کنیم ولی استقلال و دینمان آسیب نبیند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: اگر اقتصاد ما مقاوم شود ما کالای ایرانی بخریم هرچه نیاز داریم متکی به قدرت خودمان باشیم این خود یک پیا مقاومت به آمریکا است. همچنین این رزمایش بخشی از پیام مقاومت به آنها است.

اوباما یا ترامپ فرقی ندارد دشمنی ما و آمریکا هیچگاه تمام نمیشود

وی در پایان بیان کرد: ما باید قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی خود را به رخ دنیا بکشیم. امروز بچه های بسیجی و فرهنگ آن ها از مرز کشور ما عبور کرده است. پیام شهیدحججی به کل دنیا رسیده او نه تنها برای ما بلکه برای نیروهای عراقی و سوری هم اسوه است.  همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا پیام تک صداییمان را به دنیا انتقال دهیم.

انتهای پیام/
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر