۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۴۸
عصر امروز جلسه پدافند غیرعامل شهرستان به ریاست مهندس حیدری فرماندار آستانه اشرفیه تشکیل شد .
 به گزارش پایداری ملی، نشستی برای بررسی آخرین وضعیت پدافند غیرعاملبه ریاست مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و باحضور دکتر مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان  در فرمانداری شهرستان آستانه تشکیل گردید .

در ابتدای این نشست اعضای حاضر در رایطه اقدامات صورت گرفته در دستگاههای تحت مدیریت خود توضیحاتی را ارائه نمودند .

در ادامه مهندس حیدری گفت : عملکرد شهرستان در رابطه با پدافند غیرعامل مخص به یک حوزه برنمی گردد بلکه در حوزه های گوناگون اقتصادی اجتماعی فرهنگی ورود شده است.

در حوزه صنعت و تولید واشتغال کارگروهی تشکیل شد متشکل از اداراتی که مستقیما با کارگران و کارفرمایان سروکاردارند و یکی از وطایف این کارگروه سرکشی از واحدهای تولیدی و جویا شدن مشکلات آنان و بررسی و برطرف نمودند مشکلات در صورت امکان و یا درغیر اینصورت  انعکاس آن به ادارات کل و در خواست راه حل لازم بوده است. 

در حوزه کشاورزی نیز با لایروبی به موقع انهار علاوه به آبرسانی مناسب به مزارع کشاورزی و عدم اعتراضات مردمی نسبت به کم آبی یا بی آبی باتوجه به بارش کمتری به نسبت سال گذشته در شهرستان بارید اما با توجه به اقدام به موقع لایروبی جبران کمبود بارش اینگونه چاره سازی شد و لایروبی انهار فقط در فصل کشاورزی به کمک شهرستان نیامد بلکه در بارندگی های اخیر نیز باعث گردید که مشکل آبگرفتگی معابر و منازل نداشته باشیم. 

درحوزه کشاورزی به دنبال فعال شدن ایستگاه تحقیقات بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه هستیم تا بتوانیم بادام زمینی شهرستان که زبانزد در کشور میباشد مرغوبیت و کیفیت خود را حفظ نماید که علاوه بر این دو سالی است بابرگزاری جشنواره بادام زمینی بصورت بسیار متفاوت سعی براین دارم که برند بادام زمینی شهرستان حفظ گردد و در عین حال در حوزه اجتماعی نیز فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها ایجاد نماییم

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر