۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۳۰۳۲۰
امیر سرتیپ پوردستان؛
جانشین فرمانده ارتش درباره ساز و کار نبرد با گروه‌های تروریستی گفت: تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرزها نابود خواهیم کرد.
به گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده ارتش درباره آخرین دستاوردهای دفاعی ارتش و زمان تحویل تانک کرار اظهار کرد: تانک کرار پروژه ای است که وزارت دفاع در حال پیگیری آن است.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه در تکمیل پروژه تانک کرار کارشناسان نیروی زمینی ارتش و سپاه نقش داشتند؛ تاکید کرد: با تلاش متخصصان نمونه اولیه تانک کرار آماده شد.

وی ادامه داد: تانک کرار توسط کارشناسان نیروی زمینی ارتش و سپاه شرایط تست را به خوبی گذرانده و قابلیت هایش به تایید رسیده است.

امیر پوردستان اضافه کرد: بنا است وزارت دفاع بستر سازی لازم را کرده و احتمالا(شاید)در صنایع شهید کلاهدوز تانک کرار را در مسیر تولید انبوه قرار دهد.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه زمان تحویل تانک کرار توسط وزارت دفاع اعلام خواهد شد بیان داشت: قابلیت های تانک کرار به گونه ای بوده که به نوعی بالاتر از تانک تی۹۰ است که حاصل کار متخصصان داخلی می باشد.

وی در خصوص تامین امنیت مرزها اظهار داشت: اقدامات و پیش بینی های لازم و خوبی در این راستا انجام شده و برای تامین امنیت مرزها از سیستم های مدار بسته و پهپادها استفاده می کنیم.

امیر پوردستان با تاکید براینکه طرح های لازم برای امنیت مرزها را داریم؛ خاطرنشان کرد: اگر در شرایطی که گروهک های تروریستی و تکفیری بخواهند حرکتی را انجام دهند؛ قبل از رسیدن به مرزها آنها را از بین خواهیم برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر