۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۹۵۸۳
سرپرست وزارت نیرو گفت: این پروژه از نظر مدیریت، کنترل و نگهداری همه استانداردهای مربوط به پدافند غیرعامل را رعایت کرده است، از نظر هزینه هم با توجه به اینکه پیدا کردن زمین برای اجرای این‌گونه پروژه‌ها در مراکز کلانشهرهایی همچون مشهد کار دشواری است، مجریان با حرکت در عمق 16 متری زمین سبب صرفه‌جویی در هزینه خرید زمین شده‌اند.
به گزارش پایداری ملی، ستار محمودی در بازدید از پست 132/20 کیلوولت GIS شهدا در مشهد، ضمن قدردانی از اقدامات مهم شرکت برق منطقه‌ای خراسان، اظهار داشت: وزارت نیرو جزء وزارتخانه‌هایی است که مسؤولیت سنگینی در خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده دارد و در این وزارتخانه به ساخت تجهیزات داخلی و کاهش هزینه‌ها تأکید می‌شود.

وی، افزایش بهره‌وری در وزارت نیرو را مهم دانست و بیان کرد: شرکت برق منطقه‌ای خراسان در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته است.

سرپرست وزارت نیرو تبیین کرد: احداث پست 132/20 کیلوولت شهدا در عمق 16 متری زمین در مشهد نمونه خوبی از توجه به اقتصاد مقاومتی و خودباوری است که برای اولین‌بار در خاورمیانه اجرا شده است.

محمودی متذکر شد: در احداث پست GIS شهدا علاوه بر توجه به مبلمان شهری به پدافند غیرعامل نیز توجه شده که این پروژه می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر استان‌های کشور مطرح شود.

وی با اشاره به مشکل تأمین زمین برای احداث پروژه‌ها در کلانشهرها، اجرای این پروژه به این شیوه را راهگشای تأمین برق در شهرهای بزرگ برشمرد و افزود: احداث پست GIS شهدا توسط شرکت برق منطقه‌ای خراسان در عمق زمین، نشان از خودباوری مهندسین ایرانی دارد که توانسته‌اند با ریسک‌پذیری و غلبه بر مشکلات پروژه منحصر به فردی را اجرا کنند.


محمودی مطرح کرد: این پروژه از نظر مدیریت، کنترل و نگهداری همه استانداردهای مربوط به پدافند غیرعامل را رعایت کرده است، از نظر هزینه هم با توجه به اینکه پیدا کردن زمین برای اجرای این‌گونه پروژه‌ها در مراکز کلانشهرهایی همچون مشهد کار دشواری است، مجریان با حرکت در عمق 16 متری زمین سبب صرفه‌جویی در هزینه خرید زمین شده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر