۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۹۲۹۵
جمالی نوبندگانی:
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که با عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در شوارهای عالی، امنیت کشور افزایش پیدا می کند.

جمالی نوبندگانی درخصوص عضویت رئیس سازمان پدافندغیرعامل در شوراهای عالی اظهار داشت: در حال حاضر با تهدیدات امنیتی متنوعی رو به رو هستیم که اگر نسبت به ساماندهی آنها اقدامی نکینم، آسیب های متعددی خواهیم خورد.

نماینده مردم فسا درمجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: این تهدیدات می تواند طبیعی و غیر طبیعی باشد به این جهت لازم است زیرساخت های کشور برای افزایش امنیت در برابر آنها افزایش یابد و موضوع این است که بسیاری از وزارتخانه ها و سازمان ها نسبت به تنوع تهدیدات امنیتی آگاهی و اشراف اطلاعاتی ندارند.

وی با بیان اینکه فعالیت  سازمان پدافندغیرعامل در تمامی امور در همه کشورها امر پذیرفته شده ای است، بیان کرد: با این حساب لازم است که زیرساخت های کشور در جهت پیشگیری و جلوگیری از برخی حملات سایبری، نظامی، تروریستی و بیو تروریستی اصلاح شود.

این نماینده مجلس تاکیدکرد: در این زمینه ها، سازمان پدافند غیرعامل اطلاعات کاملی دارد و به خوبی می تواند از عهده افزایش امنیت کشور در برابر تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی برآید  به این جهت لازم است از نقطه نظرات آنها در امور متعدد مطلع شویم و بر اساس آن برای کشور در زمینه های مختلف از سایبری تا امنیت غذایی تصمیم گیری کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با حضور و عضویت رئیس سارمان پدافند غیر عامل در 6 شورای عالی،امنیت کشور در ابعاد مختلف افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در 6 شورای عالی موافقت کردند./


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر