۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۹۲۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی
نماینده مردم سلماس در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کردکه با تقویت سازمان پدافند غیر عامل مانع گسترش ترور بیولوژیکی می شود.

شهروزبرزگر با اشاره به عضویت رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در شوراه هایی عالی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که قرار داریم و دشمن تلاش دارد در فضایی غیر از میدان جنگ ضرباتی را به کشور و ملت ایران وارد کند بنابراین باید سازمان پدافندغیرعامل که وظیفه بازدارندگی دارد در همه زمینه ها تقویت شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: از اکنون باید به فکر آینده امنیتی شهروندان داخلی و خارجی باشیم چرا که این روزها ترور بیولوژیک از طریق مواد غذایی افزایش چشمگیر یافته است.

وی تاکید کرد: حضور رئیس سازمان پدافندغیرعامل در شوراهای عالی مختلف از جمله شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاثیر بسزایی در کاهش ترور بیولوژیکی خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سازمان پدافند غیرعامل اهمیت زیادی در زمینه ارائه شیوه ها وابزارهای بازدارندگی دارد و باید در قوانین به این مسئله نگاه ویژه ای شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل در 6 شورای عالی موافقت کردند./


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر