۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۹۲۳
مدیرکل ورزش وزارت نفت:
شاه کرمی با بیان این که خانواده کارکنان صنعت نفت در کنار تحصیل فرزندان خود برای ورزش و سلامت آنان نیز اهمیت زیادی قائلند، تصریح کرد: ورزش در مدارس ورزشی به صورت آکادمیک و از کودکی می تواند به عنوان یک پدافند غیرعامل برای فرزندان محسوب شود.
مدیرکل ورزش وزارت نفت با بیان این که از اواخر سال گذشته بحث استعدادیابی فرزندان کارکنان در دستور کار شورای عالی سیاست گذاری ورزش قرار گرفته است، گفت: این اقدام یکی از رویکردهای جدید این شورا در حوزه ورزش قهرمانی و حمایت از آن محسوب می شود.

غلامرضا شاه کرمی با بیان این که در سال های گذشته صنعت نفت به عنوان پشتیبان تیم های ورزشی خارج این صنعت، از ورزش قهرمانی حمایت می کرده است، افزود: با توجه به قانون منع کمک صنعت نفت به باشگاه های ورزشی خارج از صنعت، شورای عالی سیاست گذاری ورزش تصمیم گرفت ترکیب اعضای تیم های قهرمانی را از فرزندان کارکنان نفت تشکیل دهد؛ از این رو تاسیس آکادمی های ورزش و استعدادیابی فرزندان کارکنان در دستور کار قرار گرفت.

وی از توزیع عادلانه و بهینه منابع مالی در بین خانواده صنعت نفت به عنوان یکی از مزایای اجرای این طرح نام برد و افزود: تهذیب نفس از راه ورزش در کنار تحصیل، یکی از اهداف کلان امور ورزش و سلامت صنعت نفت به شمار می آید.

مدیرکل امور ورزش همچنین از اعطای شناسنامه ورزشی به فرزندان کارکنان پس از استعدادیابی آنان خبر داد و اظهار کرد: پس از اینکه فرزندان بر اساس دانش نوین استعدادیابی مورد آزمون قرار بگیرند، به تعدادی از آنان که شرایط لازم برای حضور در آکادمی ورزشی را کسب کنند، شناسنامه ورزشی تعلق خواهد گرفت.

شاه کرمی با بیان این که خانواده کارکنان صنعت نفت در کنار تحصیل فرزندان خود برای ورزش و سلامت آنان نیز اهمیت زیادی قائلند، تصریح کرد: ورزش در مدارس ورزشی به صورت آکادمیک و از کودکی می تواند به عنوان یک پدافند غیرعامل برای فرزندان محسوب شود.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مدیران ارشد وزارت نفت و ٤ شرکت اصلی و تخصیص اعتبار و بودجه لازم بتوانیم طرح استعدادیابی فرزندان را در سال جاری به اجرا درآوریم و در پی آن مدارس ورزشی را تاسیس کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر