۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۹۰۹۱
معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل خبر داد
معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل گفت: در راستای آمادگی دفاعی و به منظور حفظ و حراست از تاسیسات بزرگ نفت و گاز در عسلویه استان بوشهر، مانور سراسری پدافند غیرعامل در مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست هماهنگی مانور سراسری پدافند غیرعامل در مجتمع گازی پارس‌جنوبی اظهار داشت: استان بوشهر به لحاظ داشتن صنایع بزرگ نفتی و گازی از استان‌های مطرح و استراتژیک ایران به شمار می‌رود  که ضرورت آمادگی مردم این استان در برابر خطرات مشهود است.

وی افزود: در این راستا و به منظور آمادگی بیشتر دفاعی و حفظ و حراست از تاسیسات بزرگ نفت و گاز در عسلویه استان بوشهر، مانور سراسری پدافند غیرعامل در پالایشگاه‌های دوم، چهارم، ششم و نهم مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار می‌شود.

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد: اجرا و برگزاری این نوع مانورها سبب می‌شود که در کنار ساختارهای اداری، بر توان آمادگی مردم برای مقابله با هر گونه تهدیدی افزوده شود.

وی یادآور شد: طرح دفاعی در برابر تروریسم هم اکنون در همه ارگان‌های نظامی وجود دارد و مردم هم باید بدانند که کشور برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی برنامه‌های جدی برای دفاع از خود دارد.

وی با اعلام این که پالایشگاه‌های موجود در منطقه پارس جنوبی از حیث پدافند غیرعامل از زیرساخت‌های اصلی کشور در این بخش به شمار می‌روند، گفت: این جایگاه حساس سبب شده که شورای امنیت ملی و پدافند غیرعامل نگاه خاص و ویژه‌ای بر روی این منطقه داشته باشد تا بتواند با یک برنامه‌ریزی وسیع از این سرمایه بزرگ ملت ایران حراست کند.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: به زودی و در راستای آمادگی بیشتر برای حراست از پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی، بدون هیچگونه تشریفات زائد، مانور سراسری پدافند غیرعامل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر