۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۲۹۰۲۱
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج):
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: از آغاز جنگ نرم تا کنون، در حساس ترین شرایط این جنگ، بین جبهه انقلاب اسلامی و استکبار قرار داریم.
به گزارش پایداری ملی، سردار جهانبخش کرمی در جمع خبرنگاران افزود: در جبهه ای که با تهاجم بی وقفه دشمن در این حوزه مواجهیم، رسانه ها قاطعانه و با فریاد رسا از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند. 

سردار کرمی با بیان اینکه دشمن با تمام ابزارها وارد جنگ با اسلام شده است، گفت: دشمن با نفوذ در فضای مجازی، گسترش شبکه های اجتماعی و تلاش برای مدیریت افکار عمومی از این طریق، برای مبارزه با ملت مسلمان، ارزش های انقلاب، تحمیل اراده خود بر سایر ملل، ایجاد تفرقه بین جوامع اسلامی، ایجاد جنگ داخلی و تغییر سبک زندگی برنامه ریزی می کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) افزود: امروز دشمن به خوبی جایگاه ولایت فقیه، سپاه پاسداران، روحانیت، نهادهای انقلابی و وحدت نیروهای این جبهه را شناخته و برای سیاه نمایی درباره این جایگاه تلاش شبانه روزی می کند.

وی با تشریح شرایط کنونی کشور در حوزه فرهنگ و جنگ نرم، تصریح کرد: رسانه ها به عنوان رزمندگانی که در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند، باید جایگاه و حساسیت کار خود را به خوبی تشخیص داده و وارد عمل شوند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: امروز خبرنگاران مسلمان در واقع با قلم هایشان در جهاد با جبهه استکبار بوده و در حال مقاومت هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه اصحاب رسانه با تولید محتوا و تاثیر خود بر جامعه، باید اراده اسلام و انقلاب را بر دشمنان تحمیل کنند، گفت: راهی که خبرنگار انتخاب می کند، به واقع حرکت در راه امام خمینی(ره) و دفاع از آرمان ها است، که همان مسیر شهدا محسوب می شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر