۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۸۳۵۴
امیر پوردستان:
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی و عملی باید رویکرد همیشگی در نیروهای مسلح باشد.
به گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از یگان ویژه ناجا اظهار کرد: یگان ویژه یکی از یگان‌های واکنش سریع و پا در رکاب نظام جمهوری اسلامی ایران است، حقیقتا دوستداران نظام و انقلاب با مشاهده توانمندی‌های یگان ویژه افتخار می‌کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: لازمه یک یگان واکنش سریع، ایمان، انضباط، تعهد، تخصص، قابلیت‌های رزمی، توان جسمی و تجهیزات متناسب با تهدیدات است که بحمدالله این ویژگی‌ها در این یگان وجود دارد، من امروز به عنوان یک نظامی لذت بردم که این آمادگی را در این یگان دیدم و خداوند را شاکرم که در مجموعه نیروهای مسلح چنین یگانی وجود دارد که می‌تواند تکیه گاه امن مردم باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به برخی از نا امنی‌ها در منطقه و تهدیداتی که وجود دارد، نیاز است که «تخصصی»، «کار آمد» و با «تجهیزات نوین» وارد مقابله با این تهدیدات شویم، خوشبختانه تجهیزات نوین، تهدید و دشمن‌شناسی و دیگر ظرفیت‌های مثال‌زدنی این یگان را به تکیه‌گاهی برای نظام ومردم مبدل کرده است.

پوردستان گفت: ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی و عملی باید رویکرد همیشگی در نیروهای مسلح باشد که خوشبختانه این رویکرد را در نیروی انتظامی شاهد هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر