۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۸۱۲۱
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح تأکيد کرد، حمله دوباره به مواضع تروريستها در سوريه به شرايط بستگي دارد.
به گزارش پایداری ملی، سردار سرلشکر محمد باقري در پاسخ به سؤال خبرنگار شبکه العالم مبني بر احتمال تکرار حمله موشکي به مواضع داعش در سوريه گفت: تصميم درباره حملات نظامي آينده به تروريستها، به شرايط بستگي دارد.

سردار باقري افزود: از ابتداي پيدايش اين تروريستها، جمهوري اسلامي ايران از طريق کمکهاي مستشاري و هر کمکي که امکان پذير بوده، به مبارزان با تروريسم کمک کرده است.

وي خاطرنشان کرد: در اين مورد خاص به دليل اقدامي که در تهران شد، مرکز تروريستها در ديرالروز مورد هدف قرار گرفت؛ و از اين به بعد هم چنانچه خطايي از جانب تروريستها و حاميانشان صورت بگيرد با پاسخ شديد مواجه خواهند شد.

سردار باقري تأکيد کرد: حاميان تروريستها از اين حادثه به قدر کافي پيام را دريافت کردند، و اميدوارم که خطاي ديگري مرتکب نشوند.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در سراسر کشور با آرامش کامل و در امنيت کامل، گفت: اين امر حاصل فهم و درک و آگاهي عميق ملت ايران است که آرامش و امنيت براي اين کشور ضروري است، و از جانب ديگر در سايه تلاش تمامي مرزداران کشور و نيروهاي مسلح که مرزهاي زميني و دريايي و هوايي را مراقبت مي کنند و نيروهاي امنيتي و انتظامي و بسيج قهرمان، همه اينها دست به دست هم دادند که اين راهپيمايي به خوبي و در آرامش برگزار شود.

وي تأکيد کرد: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند، روز قدس نماد اسلام و نماد مبارزه با استکبار جهاني است، اينکه ملت ايران در 900 شهر با اين شور و حال در اين راهپيمايي بزرگ شرکت مي کنند، نشان دهنده وحدت و انسجام و يکپارچکي ملت ايران در مبارزه با صهيونيسم است.

سردار باقري افزود: در ساير کشورهاي اسلامي هم تا جايي که مردم بتوانند و حکومتها مانع آنها نشوند مانند مردم ايران در راهپيمايي شرکت مي کنند که اين امر هم يک پيام وحدت براي جهان اسلام دارد، و هم پيامي براي دشمنان و حاميان تروريستها و صهيونيستها، که جهان اسلام از حقوق خودش نمي گذرد و به طور يکپارچه و منسجم با تمام قوا براي احقاق حقوق مستضعفين و مسلمانها حرکت مي کند. صهيونيستها در اين منطقه جاي پايي نخواهند داشت و رو به اضمحلال هستند و اين قطعي است و اين انسجام و اراده اين امر را هر روز در جهان نشان مي دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر