۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۲۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جمع خانواده مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری منتخب استان اصفهان، وظیفه خطیر مساجد را نخبه پروری دانست.
به گزارش پایداری ملی، دکتر حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در جمع خانواده مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد منتخب استان اصفهان، رمضان را ماه برکت و مغفرت دانست و اظهار داشت: در حال حاضر ایران مورد توجه کشورهای اروپایی و غربی است.
 
وی افزود: در دوران پیش از انقلاب ایران در سطح جهانی جایگاهی نداشت ولی با توجه به اتفاقات علمی و فرهنگی بعد از انقلاب ایران مورد توجه قرار گرفته و کشورهای اروپایی و غربی حساب بیشتری بر روی ایران بازکرده اند.
 
دکتر ارزانی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در حکم آتش به اختیار تصریح کرد: فعالان فرهنگی در عرصه مساجد افسران جنگ نرم هستند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: باید مسجد جایگاه پرورش نخبگان و اندیشمندان باشد و در یک کلام باید نخبه پرور باشد.
 
وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت بالقوه است که با همکاری نخبگان حوزه و دانشگاه و حمایت مردم می تواند بالفعل شود و اگر در جایی این مراکز ضعیف عمل کنند اچحاف بزرگی در حق این ظرفیت بزرگ انجام شده است.
 
 دکتر ارزانی در پایان ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های انجام شده تاکید کرد: وظیفه نخبگان در محلات به روز رسانی و سرعت بخشیدن به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در مسجد برای تربیت افسران جنگ نرم  است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر