۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۷۸۳۴
امیر پوردستان:
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی ما آمادگی و اشراف اطلاعاتی خوبی دارند.
به گزارش پایداری ملی ؛ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران  با اشاره به اینکه حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد اظهار داشت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه داعش از سال 93 بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، گفت: درخرداد و تیر سال 93 داعش در یک زمان کوتاه از استان های غربی عراق یعنی استان انبار به استان های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت دریک مقیاس گسترده ما را درگیر کند.
 
وی افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان های مرزی ما با آنها همراهی می کنند.
 
پوردستان گفت: اما ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند ومن مطمئن هستم که در هیچ حوزه ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.
 
وی افزود: نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی ما آمادگی و اشراف اطلاعاتی خوبی دارند.
 
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: این ماحصل میلیاردها دلار هزینه است که کشورهای استکباری کردند که بتوانند کار عملیاتی انجام بدهند و به همین خاطر است که ما معتقدیم که این کاری که انجام شد ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر