۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۷۶۸۴
چهارمحال و بختياري- فرمانده انتظامي استان گفت: بصيرت و وقت شناسي از مولفه هاي مهم نقش آفريني در عرصه جنگ نرم است.
به گزارش پایداری ملی،  سردار"غلامعباس غلامزاده" در جلسه هيئت پايش رسانه اي و عمليات رواني استان، بصيرت را سلاحي قدرتمند در ميدان جنگ نرم برشمرد و گفت: امروز ما با پيروي از ولايت فقيه به عنوان پرچمدار مبارزه با استكبار جهاني و تمسك به آموزه هاي معنوي اسلام در عرصه جنگ نرم مي توانيم دشمن را زمينگير كنيم.

وي افزود: سرعت، دقت و صحت از الزامات ديگر حضور در اين عرصه است و ما بايد با برنامه ريزي هدفمند و استفاده از اين مولفه ها زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي آن را فراهم كنيم.

اين مقام ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سوء استفاده دشمن از فضاي مجازي براي آسيب پذير كردن نهاد هاي حاكميتي گفت: نيروي انتظامي به عنوان سازماني تاثير گذار در كنار مقابله با تهاجم فرهنگي و اجتماعي دشمن بايد در درون سازمان نيز با استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان اين فرصت را از دشمن سلب كند.

سردار"غلامزاده"در پايان با تقدير از معاونت اجتماعي استان براي حضور فعال در عرصه رسانه اي بر ادامه اين روند و پايش مستمر رسانه ها و فضاي مجازي با استفاده از جلب مشاركت ديگر واحد هاي درون و برون سازماني جهت حضور هرچه موثرتر در عرصه جنگ نرم و عمليات رواني تاكيد كرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر