۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۷۳۴۰
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه بنیان محکم خانواده های ایرانی در مقابل جنگ نرم دشمنان مقاومت کرده است، افزود: ایمان و بصیرت راه مقابله با دشمنان است.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمد عبداله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تجلیل از همسران فرهنگی نیروهای مسلح استان گیلان که در سالن شهدای ناجا برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای مسلح خالصانه خدمت گزاری می کنند، اظهار کرد: خانواده نیروهای مسلح از صابرترین ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه نیروها برخی مواقع مدت ها از خانواده خود دور هستند، افزود: کارکنان نیروهای مسلح برای خدمت به مردم و کشور از همه چیز خود گذشته اند.

سردار عبداله پور با تصریح براینکه نیروهای مسلح امنیت پایدار ایران اسلامی را رقم زده اند، ادامه داد: امنیت برای کشور بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح سد محکمی برای برهم زنندگان امنیت ایران است،خاطرنشان کرد:سیلی مردم و نیروهای مسلح به حرکات خصمانه دشمنان سنگین خواهد بود.

وی معلمی را یک کار بسیار سخت دانست و خاطرنشان کرد:بانوان معلم در کنار خانواده در حال تربیت جامعه هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خانواده را مهمترین بنیان اجتماعی کشور دانست و اضافه کرد:دشمنان به دنبال برهم زدن بنیان خانواده های ایرانی هستند.

این مقام نظامی با تاکید براینکه بنیان محکم خانواده های ایرانی در مقابل جنگ نرم دشمنان مقاومت کرده است،افزود:ایمان و بصیرت راه مقابله با دشمنان است.

وی نیروهای انقلابی و مسلح ایران را بی نظیر خواند و ادامه داد:دشمن از توان نظامی و اعتقادی ایران هراس دارد.

سردار عبداله پور با اشاره به اینکه اگر دشمن دست از پا خطا کند در کمتر از چند دقیقه اسرائیلی وجود نخواهد داشت،گفت: عربستانی که امروز یاوه گویی می کند خودش می داند که ایران اگر بخواهد می تواند تن ها را از تشنگی هلاک کند.

وی با تاکید براینکه دشمنان در خلیج فارس در کف دست نیروهای مسلح قرار دارند،گفت:قدرت علمی،توان و قدرت کشور را تضمین می کند.

این مقام نظامی خواستار اجرای سند تحول آموزش و پرورش شد و گفت:جوانان ایرانی همیشه غیرممکن ها را ممکن کرده اند.

وی با بیان اینکه قدرت داخلی ایران در اقتصاد قابل توجه است، متذکر شد:برای افزایش توان اقتصادی کشور و کاهش نرخ بیکاری باید اقتصاد مقاومتی و تکیه به نیروی داخل را مدنظر قرار بدهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر