۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۷۱۶
مدیر‌کل پدافند غیر‌عامل کرمان:
‌‌مدیر‌کل پدافند غیر‌عامل استانداری کرمان گفت: در حال حاضر موضوع پدافند غیر‌عامل از کلید واژه‌های اصلی مقام معظم رهبری است و از طرفی منشأ اصلی آن دشمن با محوریت تهدید جامعه اسلامی است.

الیاس بازگیر در جلسه شورای اداری شهرستان راور با بیان اهمیت پدافند غیر‌عامل از آن به عنوان آمادگی در برابر تهدیدها یاد کرد و اظهار داشت: در حال حاضر موضوع پدافند غیر‌عامل از کلید واژه‌های اصلی مقام معظم رهبری است و از طرفی منشأ اصلی آن دشمن با محوریت تهدید جامعه اسلامی است.

وی بیان داشت:‌ ایران در موقعیت فعلی با بهره‌مندی از منابع عظیم معدنی ورود در عرصه‌های نوین هسته‌‌ای و پیشرفت‌های نظامی و ... منشأ همه تهدیدهای دشمن شده است و وظیفه مسئولان حفظ نظام و برنامه‌ریزی در مقابله و دفاع در برابر این تهدیدها است.

بازگیر افزود: حفظ دستاوردهای به دست آمده نظام طی چند سال گذشته با پدافند غیر‌عامل برابری می‌کند و از یک گستره‌ای برخوردار بوده که همه دستگاه‌ها را شامل می‌شود و در این موقعیت دستگاهی موفق است که توانمند در اداره امور خود در مقابله با دشمن خودکفایی کند و هر دستگاه بتواند آسیب‌ها و تهدیدهای خود را مشخص سازد‌.

وی رویکرد دشمن را با گذشته و نوع تهدیدهای آن را نسبت به کشور اسلامی ایران متفاوت دانسته و خواستار تدابیر مدیران در زمان تهدیدات دشمن در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو بر مقابله‌ شد تا خسارت وارده احتمالی را جبران کنند‌.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر