۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۶۸۸۱
آئین رونمایی از چهارمین کتاب از مجموعه کتاب های شما و رازهای جهان سبز امروز دوم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی زمین برگزار شد و موسسه سبزکاران بار دیگر تجربیات چندین ساله خود را در قالب کتاب راهنمای آموزشگران رونمایی کرد.
به گزارش پایداری ملی، آئین رونمایی از چهارمین کتاب از مجموعه کتاب های شما و رازهای جهان سبز با حضور متولی(نماینده هیات کوهنوردی استان)، مرادی(مدیر کل پدافند غیرعامل گیلان)، مولوی (معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور)، امیری (مدیر اموزش و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی)، دکتر قنبری (پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی) برگزار شد.

نسیم طواف زاده مدیر عامل موسسه سبزکاران با بیان اینکه محتوای کتاب راهنمای آموزشگران در حوزه محیط زیست(هوا، آب، خاک، انرژی، تنوع زیستی، پسماند و بازیافت و تجربیات مثبت) است، افزود: بازی ها و کارهای گروهی و تمرین های موجود در این کتاب از کشفیات و تجربیات داوطلبان سبزکاران در طی سالیان از برنامه های آموزشی است.

وی ادامه داد: این کتاب تلاشی است برای به اشتراک گذاردن تجربیات و درس آموخته ها تا دیگر فعالان قدم های استوارتری را بردارند.

مولوی، معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور ضمن تقدیر و تشکر از تمامی داوطلبان سبزکاران تقدیر به ملی بودن فعالیت های سبزکاران اشاره کرد و گفت: سبزکاران با توجه به ظرفیتی که دارد می تواند برنامه هایی را در سطح کشور برگزار کند و نگاه خود را به تشکل های دیگر گسترش دهد.

در ادامه از چهارمین کتاب از مجموعه کتاب های شما و رازهای جهان سبز رونمایی شد و این کتاب در حضور خانواده مهندس دوستدار به یاد و پاسداشت دوست دار محیط زیست و زمین به شادروان "سیامک دوستدار” و همه فعالان محیط زیست زمین تقدیم شد.

گفتنی است این کتاب با همکاری، نسیم طواف زاده، فاطمه ارمک، هلاله ناطقه، گوهر یوسف زاده، نسرین امینیان و سجاد حسینی نوشته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر