۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۶۸۸
معاون استانداری ایلام:
بهرام‌نیا ادامه داد: امروز هدف و نوک پیکان نظام سلطه به سمت و قسمتی از جغرافیای این کره خاکی بنام ایران و جمهوری اسلامی است و از همه ساز و کارها و تکنولوژی‌های نوین خود در قالب جنگ نرم و سخت علیه آن استفاده می‌نماید که دلیل آن استقرار حکومت الهی در ایران است و وظیفه ایجاب می‌کند که در قالب آموزش‌های پدافند غیرهمواره آماده دفاع باشیم.
حسن بهرام‌نیا در همایش و کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل اظهار کرد: هر نظام سیاسی برای دفاع از تمامیت ارضی، سرمایه‌های انسانی، تجهیزات، اسناد و مدارک، زیرساخت‌ها و شریان‌های حیاتی خود ملزم به تأمین امنیت و حفظ آنان است که باید در قالب پدافند غیرعامل انجام گیرد.

وی با بیان این‌که مسئولین باید تدابیر لازم را برای آموزش، اجرا و ابلاغ دستورالعمل پدافند غیرعامل بکار گیرند، بر ضرورت فرهنگسازی در جامعه در این مورد تاکید و تصریح کرد: ساختار پدافند غیرعامل باید عملیاتی شود تا بتواند از استحکامات و تاسیسات مهم و حیاتی کشور دفاع کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: پدافند غیرعامل پرداخت هزینه‌های مضاعف نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری و دارای مصایق نظامی و غیرنظامی است که افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن از نتایج و کارکردهای آن است.

بهرام‌نیا با بیان این‌که با تدابیر رهبر معظم انقلاب در کشور ما اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است، گفت: تشکیل منظم کارگاه‌های پدافند غیرعامل و فعال شدن کارگروه‌های تخصصی، آموزش و پژوهش و هم‌چنین استفاده حداکثری از ظرفیت و توان دستگاه‌های دولتی مهم‌ترین اولویت‌های پدافند غیرعامل در استان است.

معاون استانداری ایلام ادامه داد: امروزه در نظام بین‌الملل کل نظام سرمایه‌داری در مقابل نظام الهی و ارزشی ایران اسلامی احساس خطر می‌کند و از تمام ترفندهای لازم جهت براندازی و استحاله فکری آن استفاده می‌نماید، در نتیجه لازمه مقابله و مواجهه با تهدیدات دشمن آموزش و پژوهش، تحقیق، برنامه‌ریزی و تامین منابع مالی و انسانی است که در قالب پدافند غیرعامل مصداق پیدا می‌کند.

بهرام‌نیا با اشاره به این‌که برای دفاع از منابع حیاتی کشور باید از همه ساز و کارهای موجود بهره گرفت، خاطرنشان ساخت: امروز دولت و حاکمیت به این موضوع مهم و حساس توجه ویژه دارد و از همه توان خود برای دفاع از تمامیت ارضی، تاسیسات، نیروی انسانی و تسهیل در مدیریت بحران و استمرار آن استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: امروز هدف و نوک پیکان نظام سلطه به سمت و قسمتی از جغرافیای این کره خاکی بنام ایران و جمهوری اسلامی است و از همه ساز و کارها و تکنولوژی‌های نوین خود در قالب جنگ نرم و سخت علیه آن استفاده می‌نماید که دلیل آن استقرار حکومت الهی در ایران است و وظیفه ایجاب می‌کند که در قالب آموزش‌های پدافند غیرهمواره آماده دفاع باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر