۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۶۷۹۵
مدیر کل پدافندغیرعامل استان مازندران:
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان مازندران از آموزش 81400 نفر ساعت آموزش در سال گذشته خبر داد و گفت در سال 96 اولویت اساسی پدافند غیرعامل انجام اقدامات تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل می باشد که در راستای دستیابی به اهداف برنامه ای مستلزم تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی هوشمندانه می باشد . نبوی ضمن برشماری حوزه گستره پدافند غیرعامل خواستار اهتمام ویژه در اجرای برنامه های اولویت دار متناسب با نوع تهدیدات شد .

به گزارش پایداری ملی، اولین جلسه مشترک ادواری دبیران کارگروههای تخصصی و کمیته های شهرستانی پدافند غیرعامل استان مازندران ، صبح روز یکشنبه مورخ 27 فروردین 1396  برگزار شد. 

نبوی مدیر کل پدافند غیرعامل استان ضمن تسلیت درگذشت هموطنان در سیل شمال شرقی کشور، آمادگی در بحرانها را یک اصل مهم دانست و خاطر نشان کرد آمادگی، موجب کاهش خسارات در مخاطرات خواهد شد.

وی با اشاره به تدوین عملکرد 4 ساله پدافند غیرعامل استان از رشد عملکرد ها طی سالهای گذشته خبر داد و گفت این رشد، خود را در برگزاری نشست های شورا، کارگروهها و کمیته های شهرستانی پدافند غیرعامل و سایر عملکرد ها به طور مشخص نشان داده است.

نبوی شکل گیری و فعالیت قرارگاه پدافند زیستی را در راستای رصد، پایش و کنترل مخاطرات زیستی در استان یک اقدام بی نظیر دانست و گفت: قرارگاه زیستی تا به امروز توانسته است بسیاری از مخاطرات زیستی با زمینه های مختلف را شناسایی و اقدام مقابله ای را در راستای کنترل آن انجام دهد.

اولین جلسه مشترک ادواری دبیران کارگروههای تخصصی و کمیته های شهرستانی پدافند غیرعامل استان مازندران در سال 96 برگزارشد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل از آموزش 81400 نفر ساعت آموزش در سال گذشته خبر داد و گفت در سال 96 اولویت اساسی پدافند غیرعامل انجام اقدامات تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل می باشد که در راستای دستیابی به اهداف برنامه ای مستلزم تجزیه  و تحلیل و برنامه ریزی هوشمندانه می باشد . نبوی ضمن برشماری حوزه گستره پدافند غیرعامل خواستار اهتمام ویژه در اجرای برنامه های اولویت دار متناسب با نوع  تهدیدات شد .

اولین جلسه مشترک ادواری دبیران کارگروههای تخصصی و کمیته های شهرستانی پدافند غیرعامل استان مازندران در سال 96 برگزارشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر