۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۶۴۷۱
سردار آهنگر خبر داد:
رئیس دانشگاه امام حسین(ع) برنامه‌های این دانشگاه برای جلوگیری از پروژه "نفوذ" دشمن را تشریح کرد.
به گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ دوم "محمد رضا حسنی آهنگر" رییس دانشگاه امام حسین(ع) در گفت‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان: با اشاره به نفوذ برخی کشورهای آمریکایی عنوان داشت:  دشمن برای عدم تحقق آرمان‌های بلند انقلاب  برنامه ریزی جدی کرده  که نظام را ناکارآمد نشان دهد.

وی افزود: دانشگاه امام حسین(ع) برای جلوگیری از نفوذ دشمن  سلسله مراتب ارکان تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی را ترسیم کرده  که بالای این هرم حاکمیت نظام سلطه و رییس آن هم رییس جمهور آمریکا است . در لایه های مختلف آن وزارت خارجه و بعد لایه عملیاتی آن 160موسسه آموزشی و شرکت ها وجود دارند که یکی از این موسسات، موسسه ned می باشد که آقای فوکویاما مسئولش است و عملا با پوشش های آموزشی در صدد نفوذ از طریق دیپلماسی عمومی هستند.

رییس دانشگاه امام حسین(ع) ادادمه داد: یک پیاده نظام هایی در کشور دارند که عملا شبکه اقدام کننده آنها در داخل هستند و سعی کردند با راه اندازی دوره های  dba  و mba که مدیریت اجرایی سازمانی در کشورها است تفکر آمریکایی را در سطح مدیران جوان کسترش بدهند و در بلند مدت و در 20 سال دیگر منتظر بروز این تفکر در جامعه اسلامی و ارکان مدیریت کشور باشند و  ما این نقشه جامع دشمن رااصلاح کرده و وسعی کردیم با شفاف سازی و تبیین که خواساته مقام معظم رهبری از  دانشگاه امام حسین در قالب جهاد کبیر سعی کنیم به همه اطلاع رسانی کرده و این زنگ خطر جدی را برای کشور به صدا در بیاوریم که جلوی نفوذ را بگیریم.

سردار حسنی آهنگر تصریح کرد: موسسه آموزش بین الملل که آقای آلن گودمن مسئول آن است و سال گذشته سفری به کشور ما داشت یکی دیگر از آن موسساتی است که در پازل دشمن بعنوان شبکه های عملیاتی محسوب می شود و همین طور شرکتهایی که در حدود 160 موسسه هستند که عمدتا برنامه شان در داخل کشور تربیت رهبران یا مدیران جوان آینده است و روی مساجد و روی مدارس و دانشگاه های کشور و روی حوزه های علمیه برنامه دارند.

وی پیرامون اقدامات دانشگاه امام حسین(ع) برای جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور ادامه داد: اقدام اصلی ما وسپاه  که خواسته مقام معظم رهبری از ما داشته فرمودند که برای مقابله با نفوذ باید یک برنامه مشخصی ارائه دهیم  و آن برنامه را از مبانی دینی و قرآن سیره ائمه اطهار(ع) بگیریم و این درقالب برنامه ای است که مقابل برنامه دشمن می تواند خودش را نشان دهد و این همان جهاد کبیر است که سپاه در برنامه 5 ساله اش قرار داده است . 

وی درباره آخرین دستاوردهای دانشگاه امام حسین (ع) گفت: یکی از کارهایی که انجام دادیم اولین آزمایشگاه مرجع انفجارات زیر آب برای به دست اوردن پارامتر ها و شناسه ها با حضور سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی  بود و مواد منجفره زیر آبی که مشخصاتی خاصی داره و در اینده رونمایی های خوبی داریم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر