۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۶۲۶
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام اعلام کرد :
پایداری ملی: مدیر کل اداره پدافند غیر عامل استانداری از برگزاری همایش آموزش ویژه کارکنان دولت در استان با موضوع آموزش مبانی و اصول پدافند غیر عامل خبر داد.
ه گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، پرویز شریفی اظهار داشت: این همایش به مدت 12 ساعت در محل سالن همایش سازمان فنی و حرفه ای استان و با حضور بیش از 500 نفر از کارکنان دستگاههای دولتی استان به میزان 6000 نفر ساعت در روز شنبه مورخ 07/02/1392 برگزار می گردد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی در راستای مفاد مندرج مرتبط با پدافند غیر عامل قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیر عامل به عنوان یک ضرورت اساسی برگزار می گردد.

شریفی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش و تعین اولویتهای محوری شورای پدافند غیر عامل ابراز داشت: برنامه ریزی در راستای عملیاتی نمودن مقوله آموزش و فرهنگ سازی در خصوص پدافند غیر عامل یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه در طی سال 92 آموزشهای عمومی و تخصصی لازم برای گروهای هدف در تمامی نقاط استان برگزار خواهد شد خاطر نشان ساخت:ادارات کل استان باید به این امر مهم توجه داشته و در راستای برگزاری هرچه پربارتر این همایش مساعدتهای لازم را بکار گیرند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری در پایان از تلاشها و مساعی دستگاههای برگزار کننده همایش مذکوربالاخص پالایشگاه گاز استان، اداره آموزش و پژوهش استانداری ، سازمان فنی و حرفه ای و دیگر دستگاههای ذیربط پیشاپیش قدر دانی و تشکر نمودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر