۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۵۶۴
فرماندار دشتی عنوان کرد:
فرماندار دشتی بر ضرورت آموزش پدافند غیر عامل به همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به تهدیدات روز افزون و نگاه استکبار جهانی به ایران تاکید کرد.

سید علی هاشمی در نشست شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معرض عموم قرار داده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهید.

هاشمی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب نسبت به کارهای صورت گرفته، اضافه کرد: در دهه فجر امسال بالغ بر 500 میلیارد ریال پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار دشتی همچنین بر ضرورت آموزش پدافند غیر عامل به همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به تهدیدات روز افزون و نگاه استکبار جهانی به ایران تاکید کرد.

وی خطاب به مدیران و مسئولان بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی می‌طلبد با جدیت و اهتمام لازم برای برگزاری شایسته مراسمات دهه فجر تلاش کنند.

هاشمی افزود: دشمن با تشدید تحریم‌ها علیه کشورما بازخوردها را دنبال می‌کند تا تدابیر بعدی را اتخاذ و ملت را از نظام جدا کرده و شاهد فروپاشی نظام باشد که به فضل الهی این آرزوی خود را به گور خواهد برد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جریانات سال 88 محصول برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری 10 تا 15 ساله استکبار بود که خسارت‌های زیادی بر ملت ایران وارد شد اما به لطف الهی و با بصیرت بخشی مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت شریف ایران رسوایی خود عاملین فتنه و بدخواهان داخلی و خارجی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: محور جریان فتنه سال 88 شبهه افکنی در بحث انتخابات بود که این بار نیز با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به برخی واژه‌های دشمن شاد کن دامن زده می‌شود که همه وظیفه داریم برای رویارویی با این ترفند خصمانه بصیرت خود را افزایش داده و دهه فجر امسال را با شکوه هر چه تمامتر برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر