۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۵۲۷
در مترو تجریش برگزار شد:
مراسم اختتامیه جشنواره عکس پایداری ملی ، عصر امروز 28 بهمن‌ماه در ایستگاه متروی تجریش برگزار شد.

محسن محمدی، دبیر اجرایی جشنواره در ابتدای مراسم در سخنانی گفت: نوع ارتباط مردم با موضوع پدافند غیرعامل امر مهمی است و در فاصله برگزاری جشنواره مردم چندان معنای این واژه را نمی‌دانستند و تصور می‌کردند به موضوعاتی نظیر توپ، تانک و خمپاره برمی‌گردد. از همین رو ایستگاه مترو را برای برگزاری نمایشگاه عکس در نظر گرفتیم تا باعث برقراری ارتباط بیشتر عامه مردم با این موضوع شود.

وی افزود: پس از دو ماه اطلاع‌رسانی در مرحله ارسال آثار 400 عکس از 80 عکاس به دبیرخانه رسید و در مرحله انتخاب اولیه 60 عکس برای داوری انتخاب شد که در مجموع 3 عکس برگزیده داشتیم. این سه اثر نیز ترتیبی ندارند و هر سه در یک سطح هستند. در مجموع 38 قطعه عکس نیز به نمایشگاه راه پیدا کرد.

محمدی یادآور شد:حدود 40 عکاس از استان‌ها در مسابقه شرکت کردند که 30 تن از آنها از مجاوران حضرت رضا (ع) و از استان خراسان رضوی بودند به همین منوال لطف و کرم امام رضا(ع) شامل حال ما شد.

نمایشگاه عکس "پایداری ملی" عصر امروز در مترو تجریش آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه 38 قطعه عکس با موضوع مرتبط به نمایش درآمده است.

محسن رضایی، مهدی بلوریان، یونس خانی برگریدگان این جشنواره هستند که هر یک 1 میلیون تومان وجه نقد و تندیس لوح تقدیر پایداری ملی را دریافت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر