۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۵۲۳۸
در ملاقات سرکنسول ایران در کویته با فرمانده پلیس بلوچستان
'محمد رفیعی' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کویته روز جمعه با ژنرال 'احسن محبوب' فرمانده پلیس ایالت بلوچستان ملاقات کرد و دو طرف در خصوص امنیت نوار مرزی ایران و پاکستان و راه های مبارز با قاچاق کالا و مواد مخدر به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش پایداری ملی، در این ملاقات تاکید شد که پاکستان و ایران دو کشور اسلامی، همسایه و برادر هستند و روابط خوبی میان مردم دو کشور برقرار است ضمن اینکه دو همسایه همواره در خصوص مسائل و مشکلات مشترک، با یکدیگر همکاری داشته و این همکاری همچنان ادامه خواهد یافت.

رفیعی و ژنرال احسن محبوب در این ملاقات تاکید کردند که هرگونه اقدامات غیرقانونی از جمله پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر و نیز هر اقدامی که باعث ناآرامی و ایجاد مشکل در مرزهای مشترک شود، کاملا محکوم است.

دو طرف ضمن تاکید بر تقویت تلاش و همکاری مشترک با هدف گسترش تجارت قانونی و جلوگیری از قاچاق و تروریسم، همکاری های موجود میان طرفین در این زمینه را قابل تحسین دانستند.

رفیعی و ژنرال احسن محبوب همچنین تاکید کردند که دو کشور خواهان حل تمامی مشکلات و مسائل مربوط به طرفین به ویژه در حوزه مسائل مرزی هستند.

سرکنسول ایران در کویته از نقش پلیس در مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در ایالت بلوچستان قدردانی کرد و افزود: پلیس توانسته دستاوردهای خوبی در ایجاد امنیت در ایالت کسب کند.

ژنرال احسن محبوب نیز گزارشی درباره اقدامات پلیس بلوچستان در زمینه مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در این ایالت ارائه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر