۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۲۵۰۷۵
سیف مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری با بیان شرح وظایف و همچنین راهبردهای پیش بینی شده نقش کارگروه سازماندهی و مشارکتهای مردمی در زمینه جلوگیری از افزایش دامنه بحرانها در جامعه را پررنگ دانسته و خواستار فعالیت بیشتر این کارگروه شد.

با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ،جناب اقای سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و سایر دستگاههای عضوکارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی نخستین جلسه کارگروه مذکور در محل سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار گردید.

در این جلسه سیف مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری با بیان شرح وظایف و همچنین راهبردهای پیش بینی شده  نقش کارگروه سازماندهی و مشارکتهای مردمی در زمینه جلوگیری از افزایش دامنه بحرانها در جامعه را پررنگ دانسته و خواستار فعالیت بیشتر این کارگروه شد.

در ادامه سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بیان کرد سپاه استان نسبت به تاسیس گردانهایی در رسته امداد و نجات اقدام کرده و دراین زمینه آمادگی لازم را دارد.

ایشان در ادامه افزود: معاونت عملیاتی سپاه استان در راستای شرح وظایف تعیین شده مسئولیت هایی را برای دستگاههای عضو کارگروه باز تعریف نموده که جهت باز بینی و جمع بندی نهایی در اختیار این ادارات و سازمانها قرار داده شده است .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل از مدیران دستگاههای اجرایی درخواست کردن تا نیروهای بسیجی اداره را به منظور سازماندهی مطلوب این نیروهها در موقع بروز بحران شناسایی و در اختیار رییس کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی قرار دهند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر