۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۵۰۳۳
استاندار تهران با بیان اینکه ستاد بحران فعلی در شرایط وقوع بحران تنها امکان خدمات‌رسانی به ۵۰۰ هزار نفر را دارد، از ایجاد دو منطقه در تهران برای گسترش مدیریت بحران در سطح کشور خبر داد
به گزارش پایداری ملی؛ حسین هاشمی با هشدار نسبت به آسیب های شدید ناشی از وقوع زلزله در تهران، افزود: امروزه وضعیت ساختمان‌ها و خیابان‌ها در تهران و گسل‌هایی که در این شهر وجود دارد بسیار نگران‌کننده بوده و این مهم واقعیتی است که باید آن را پذیرفت.
 
وی ادامه داد: استانداری تهران با همکاری وزیر کشور موافقت کرد تا دو منطقه برای ستاد بحران در کشور ایجاد شود که این دو منطقه در جنوب مرقد امام (ره) و دیگری نزدیک فرودگاه امام(ره) در نظر گرفته شده که یکی از آن 40 هکتار و دیگری 100 هکتار وسعت دارد.
 
ستاد بحران فعلی قادر به پاسخگویی 500 هزار نفر در زمان وقوع بحران است
استاندار تهران تاکید کرد: ستاد بحران فعلی قادر به پاسخگویی 500 هزار نفر است که در نظر داریم با راه اندازی این دو منطقه، اقدامات اثربخشی را در زمان وقوع حادثه در تهران و حتی در کشور را انجام دهیم، بر این اساس قرار است اعتبارات این مناطق نیز از ماده 10 و 12 ستاد مدیریت بحران در نظر گرفته شود.
 
وضعیت ساخت و سازها و بلند مرتبه سازی ها در پایتخت بسیار نگران کننده است
استاندار تهران گفت: امروزه وضعیت ساخت و سازها و بلند مرتبه سازی های پایتخت بسیار نگران کننده است و باید برای آن راهکاری در نظر گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر