۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۴۸۹
وزیرعلوم :
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری گفت: پیشرفت های علمی و فناوری هشت سال اخیر و کسب رتبه اول تولید علم در منطقه و بالاترین شتاب رشد علمی در جهان در تاریخ آموزش عالی کشور بی نظیر است.
به نقل از وزارت علوم، ˈکامران دانشجوˈ در دیدار هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران اظهار داشت: دولتهای نهم و دهم در تمامی زمینه ها خدمات خوبی به کشور ارائه داده است ولی متاسفانه هم اکنون از طرف بسیاری از افراد و رسانه ها مورد هجمه شدید قرار می گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس مبنی براینکه دولت بعدی باید در کنار نقاط مثبت دولت فعلی نقاط ضعف آن را نداشته باشد، گفت: فرمایش ایشان نشان دهنده و موید نقاط مثبت در دولت است ولی عده ای تمام خدمات دولت را با بی انصافی کامل انکار می کنند.

دانشجو با بیان اینکه باید همواره منافع مجموعه نظام را برمنافع بخشی و فردی ترجیح دهیم، افزود: سیاه نمایی و انکار خدمات بی بدیل این دولت به نفع نظام نیست.

وزیرعلوم پس از شنیدن نظرات هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران درخصوص استقلال این دانشگاه از دانشگاه علوم پزشکی تهران، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران منشا خدمات خوبی برای کشور است به طوریکه تعدادی از رشته ها و برخی از بیمارستان های این دانشگاه در سطح کشور در تراز اول قرار دارند.

وی ادامه داد: در خصوص صدور حکم اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران و تسریع در فرآیند مجدد شروع به کار دانشگاه مثل گذشته و در طول چهار سال دولت دهم در راستای تصمیمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عمل کرده و در جهت منافع فرابخشی و نظام با مسوولان این دانشگاه همکاری می کند.

وی تاکید کرد: با شناختی که از مدیریت این دانشگاه دارم امر تثبیت جایگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران بدون هیچ هزینه ای و با تدبیر انجام خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر