۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۴۷۵۵
در راستاي آمادگي لازم و افزايش بازدارندگي از ايجاد خسارت ناشي از حوادث غيرطبيعي و انساني، عمليات مانور قطع برق يكي از ايستگاههاي 63 كيلوولت شهر شيراز با موفقيت برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، در راستاي آمادگي لازم و افزايش بازدارندگي از ايجاد خسارت ناشي از حوادث غيرطبيعي و انساني، عمليات مانور قطع برق يكي از ايستگاههاي 63 كيلوولت شهر شيراز با حضور آزادي، مديركل كميته پدافند غيرعامل استانداري فارس، عبدالرسول مظلوم زاده معاون هماهنگي برق فارس، غلامرضا نصيري معاون بهره برداري برق فارس، حمزه روغنيان مدير ديسپاچينگ منطقه جنوب، اعضاء كميته پدافند غيرعامل برق فارس، اكيپ هاي تخصصي و عملياتي برق فارس و شركت توزيع نيروي برق شيراز در محل ايستگاه 63 كيلوولت معالي آباد، با موفقيت برگزار شد.

آزادي مديركل كميته پدافند غيرعامل استانداري فارس با اشاره به اين مطلب كه مراكز و ايستگاه هاي انتقال برق از جمله مراكز حساس و مهم در كشور است اظهار داشت: اين مانورمشترك با هماهنگي كميته پدافند غيرعامل استانداري فارس وبا همكاري شركت برق منطقه اي فارس و شركت توزيع نيروي برق شيراز با هدف شناسايي نقاط آسيب پذير و مراكز حساس، در مقابله با حوادث غيرطبيعي، در راستاي ايجاد امنيت و حفاظت از تاسيسات و تجهيزات برگزار شد.

وی از دقت و سرعت عمل متخصصان صنعت برق در برگزاري مانور مزبور تشكر كرد و گفت: تامين امنيت و حفاظت از تاسيسات و تجهيزات بسيار حائز اهميت است اين عمليات در كوتاه ترين زمان ممكن و طبق برنامه زمان بندي برگزار شد كه از مسئولان برق فارس و شركت توزيع تشكر و قدرداني مي كنم.

در ادامه اين مانور غلامرضا نصيري معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي فارس به اهميت مسئله پدافند غيرعامل اشاره كرد و اظهارداشت: انجام اين گونه مانور ها آمادگي متخصصان برق را در راستاي مقابله با بحران افزايش مي دهد و با شناسايي نقاط ضعف و قوت اين امكان را به ما و كارشناسان ما مي دهد كه با آمادگي كامل بتوانيم از سرمايه هاي ملي حفاظت كنيم.

همچنین حمزه روغنيان مديرامور ديسپاچينگ منطقه جنوب، گزارش مرحله به مرحله اي مانور ياد شده را به مسئو لان حاضر در مانور ارئه داد و اهميت تاسيسات و تجهيزات برق رساني و نقش آنها در مواقع بحران را با اهميت و حياتي دانست.

در ادامه عابد تاش رييس ايمني و عضو پدافند غيرعامل برق فارس، آمادگي متخصصان برق در مانور مزبور را موفقيت آميز ارزيابي كرد و گفت: مراحل مختلف مانور طبق سناريو پيش رفت و در مرحله پاياني نيز، برقدار شدن ايستگاههاي مورد نظر زودتر از مانور گذشته انجام شد.

در پايان عليرضا نيما نظري دبير و عضو كميته پدافند غيرعامل برق فارس، تلاش متخصصان برق فارس و شركت توزيع شيراز را با ارزش دانست و از توجه و اهتمام جدي مسئولان استانداري فارس در امر "مانور جابجايي بار ايستگاه معالي آباد در اثر قطع خطوط تغذيه" كه مشترك بين شركت برق منطقه اي فارس و شركت توزيع نيروي برق شيراز اجرا شد، تقدير و تشكر كرد. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر