۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۴۶۹
قریب آبادی:
مديرکل پدافند غيرعامل گلستان گفت: بزرگترين پدافند غيرعامل در کشور حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سياسي است.
قاسم غريب آبادي پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه مدیران شهرستان علی آبادکتول افزود: خلق حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نيازمند حضور پرشکوه و تاثير گذار مردم و مسئولين در عرصه انتخابات و برنامه ريزي صحيح جهت توسعه اقتصادي پايدار است.
فرماندار علي آباد کتول نیز گفت: برنامه ريزي مديران بايد به گونه اي باشد که حماسه سياسي و حماسه اقتصادي در تمام طول سال جريان يابد.
 
علی اکبر کی پور ، حماسه را کاري خارق العاده دانست و اظهار داشت: کشور ما براي پيروزي بر دشمن به يک کار خارق العاده نياز دارد که به واسطه همدلي مردم و مسئولين اتفاق مي افتد. 
 
کي پور تصريح کرد: انتخابات يک تهديد و يک فرصت براي کشور محسوب مي شود که حضور مردم فرصت و توطئه هاي دشمن يک تهديد براي انقلاب اسلامي است که بايد ما با برنامه ريزي هاي درست اين مسئله را به يک فرصت خوب تبديل کنيم. 
 
وي با اشاره به حماسه هاي امام حسين، رسالت حضرت زينب (س) و انقلاب اسلامي تصريح کرد: اسلام و انقلاب اسلامي هر جا دشمن چشم طمع به نظام دوخت با خلق حماسه آن را خنثي کرده اند و در انتخابات آتي نيز بايد براي پيروزي نظام اسلامي با لبيک به مقام معظم رهبري و حضور جدي و پرشکوه در انتخابات دست توطئه دشمن را خنثي کنيم.
 
فرماندار علي آباد کتول گفت: مديران دستگاه ها بايد براي تحقق پيام مقام معظم رهبري، خارج از هرگونه صف بندي سياسي به دنبال حضور پرشور در انتخابات و برنامه ريزي صحيح در توسعه اقتصادي باشند.
 
کي پور افزود: توسعه اقتصادي و تقويت بنيه اقتصادي، موجب دلگرمي بيشتر مردم به مسئولين و حضور باشکوه تر در انتخابات مي شود
 
وي ادامه داد: براي اولين بار بودجه کشور تنها با 35 درصد از فروش نفت بسته شده و اين اهميت برنامه ريزي هاي دقيق در توسعه اقتصاد غيرنفتي را بيشتر مي کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر