۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۲۴۴۱۲
نشست خبری مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام :
مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام تصریح کرد: بین مردم و نظام سیاسی اقتصادی رابطه به گونه ای است که هرچه در درون کشور فساد اقتصادی دامنه بیشتری یابد بین مردم و حاکمیت گسل ایجاد و مردم نسبت به حاکمیت بی اعتماد می شوند و این نکته ای است که دشمنان در پی آن هستند.
به گزارش پایداری ملی، "پرویز شریفی " مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام در نشست خبری با  اصحاب رسانه به مناسبت هفته پدافند غیر عامل گفت: شعاری که برای هفته پدافند غیر عامل مطرح شده، مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل است. 
مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام اظهار کرد: یکی از مباحث پیچیده دنیا مصون سازی جامعه از خطرات احتمالی است و کشور ما به لحاظ ایدئولوژی تهدیدی است برای کشور های پیرامون خلیج فارس که تحت عنوان تهدید محورباید در عرصه های پیش رو جهت مصون سازی تلاش کنیم.

فساد اقتصادی بین مردم و حاکمیت ایجاد گسل می کند/هدف دشمنان از وضع تحریم ها نارضایتی مردم از نظام است.

وی با اشاره به نقش مثبت شفاف سازی تهدیدات خارجی برای ملت افزود: هرچه برای ملت تهدیدات خارجی روشنتر باشد مردم یک خطه در آن جغرافیا همبستگی بیشتری دارند.
 
شریفی تصریح کرد: در فرضیه ای دیگر بین مردم و نظام سیاسی اقتصادی رابطه به گونه ای است که هرچه در درون کشور فساد اقتصادی دامنه بیشتری یابد بین مردم و حاکمیت گسل ایجاد و مردم نسبت به حاکمیت بی اعتماد می شوند و این نکته ای است که دشمنان در پی آن هستند.
 
مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس 60 کشور علیه ایران اسلامی جنگیدند؛ در داخل نیز کسانی بودند که ضروری ترین ما یحتاج مردم را در بیابان ها دفن می کردند و این تلاش و همپایی با دشمنان خارجی بود.
 
شریفی اظهار کرد: امروزه هم کسانیکه در نظام ما بی پرده به نظام اقتصادی لطمه وارد میکنند و گسل بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت ایجاد میکنند چندین برابر بدتراست؛  امروز در دورانی هستیم که مردم بصیر تر از گذشته اند.

 
وی با بیان نقش تریبون خبرنگاران افزود: با تریبون و رسانه ای که در اختیار دارید چنان کاری کنید که اگر کسانی قصد دست درازی به منابع داخلی دارند از ترس شما نتوانند این کار راانجام دهند؛ بسیار ارزشمند است که در استان محل زندگی خود به نحو احسن در جهت انجام وظیفه ایفای نقش کنید.
 
مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام  گفت:  دشمنان از قرار دادن تحریم ها هدفی جز نارضایتی مردم از نظام را نداشتند و امروزه برخی از کسانی که در داخل بر طبل تجارت میکوبند، عده ای اخلال گر اقتصادی اند که جامعه را به تلاطم کشانده اند.
 
وی افزود: اقتصاد می تواند زمینه ساز ارامش اجتماعی باشد و پدافند غیر عامل با مدیریت بحران تفاوت ماهوی دارد اما در زمان بحران ممکن است همکاری داشته باشند.چراکه پدافند غیر عامل مقابله گری با تهدیدات انسان سازی را دارد و.در حوزه سایبری شیمیایی و پرتویی با ساخت انواع عوامل میکروب زا فعالیت دارد.
 
 
شریفی بیان کرد: در استان ایلام،" استاندار" فرمانده پدافند غیر عامل است و در زیر این شاخه اداره پدافند با 11کار گروه قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: اولین کار پدافند غیر عامل تشکیل جلسات در این قالب و برگزاری دوره های اموزشی است که در این رابطه اموزشهای مختلفی صورت گرفته و 3 هزار نفر در نیمه اول سال 95 در کل استان اموزش دیده اند؛ این اموزشها در حوزه سایبری ، زیستی فناوری اطلاعات، مبانی و اصول پدافند غیر عامل بوده است.

فساد اقتصادی بین مردم و حاکمیت ایجاد گسل می کند/هدف دشمنان از وضع تحریم ها نارضایتی مردم از نظام است.

 
مدیر کل پدافند غیر عامل استان ایلام  گفت: نظارت بر بند الف ماده215 قانون و مبحث 21نظام ساختمانی از جمله وظایف دیگر این پدافند است و سعی بر این بوده تا در مناطق مختلف پیوست ایجاد شود.
 
وی با تعریف مبحث21 گفت: این بند مربوط به مکانهای عمومی است که اهداف جذاب برای دشمن هستند.
مدیرکل پدافند غیر عامل در استان در پایان وظایف و برنامه های این سازمان را تشریح  کرد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر