۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۴۱۸۲
بمنظور آمادگي لازم و افزايش بازدارندگي از ايجاد خسارا ت ناشي از حوادث غير طبيعي و انسان ساز ، شصت و چهارمین جلسه كميته مدیریت بحران و پدافند غير شرکت برق منطقه ای فارس ، با حضور مهندس عبدالعزیز کریمی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و اعضاء کمیته مزبوردر برق فارس برگزار شد .
به گزارش پایداری ملی، مهندس عبدالعزیز کریمی در ابتدای جلسه ، درراستای دستور کار و اهداف پیش روی کمیته ، راهکارهای مورد نظررا ارائه داد.
وي روند کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت :  همواره می بایست مواظبت و حفاظت از تاسيسات و تجهيزات را بسيار جدی تلقی کرد و بصورت ویژه به این مهم پرداخت.
 مدیر عامل برق فارس در بخشی دیگری از سخنان خود به اضافه کردن مستندات پدافند غیر عامل در پروژه های شرکت  اشاره کرد و گفت : به منظور بالا بردن بازدارندگی در خسارات احتمالی می بایست در پروژه های آتی ،  مستندات پدافند غیر عامل مطابق با قوانین مصوب در برنامه توسعه پنجم ، جزء  قرارداد های شرکت منظور شود. 
 درادامه این جلسه ، مهندس علیرضا نیما نظری دبیرکمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس  ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته ، به بیان دستورکار جلسه و موضوعات آن پرداخت .
گزارش ارسالی حاکی از این است که پس از قرائت دستور کار ، طرحها و برنامه ها ی مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد مصوبه های جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل  ، بمنظور اجراء به مسئولین ذیربط در سطح شرکت  ابلاغ شود .
گفتنی است معاونین و مدیران دفاتر مستقل  شرکت برق منطقه ا ی فارس ، اعضاء ثابت کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل می باشند که همواره در جلسات مزبور حضور دارند .


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر