۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۳۹۷۱
صبح روز چهارشنبه مورخ 1395/6/7 اولین همایش ایمنی شهر بیرجند به مدیریت شهرداری مرکز استان و سازمان آتش نشانی و با حضور مدیران کل پدافندغیرعامل، بحران و امور شهری استانداری، فرماندار و شهردار مرکز استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و دست اندرکاران حوزه ایمنی و آتش نشانی شهری با محوریت طرح مباحث ایمنی زیستی و سایبری، مدیریت بحران، آسیب های اجتماعی، ایمنی و مخاطرات برق در ساختمانهای بلند در مرکز استان (بیرجند) برگزار گردید.

برگزاری اولین همایش ایمنی شهربیرجند

به گزارش پایداری ملی، در ابتدای همایش فرماندار بیرجند به ضرورت رعایت ملاحظات ایمنی در حوزه دستگاههای اجرائی، مراکز تجاری و زیرساختهای شهری خصوصا بازار سنتی بیرجند اشاره تاکید نمود.

در ادامه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و جانشین فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان به طرح مباحثی پیرامون کاهش آسیب ها، خسارتها و تلفات انسانی ناشی از تهدیدات متصور در حوزه زیستی، مصون سازی جامعه در برابر این تهدیدات، تشریح حوزه فعالیتی قرارگاه و همچنین تبیین اهمیت رعایت ملاحظات دفاع زیستی برای حفظ سرمایه های انسانی و مادی جامعه پرداخت.

سپس رئیس پلیس فتای استان ضمن تشریح پاره ای از تهدیدات حوزه مجازی و سایبری، به اهمیت آموزش خانواده ها به منظور کنترل و مدیریت آسیب های متاثر از این حوزه تاکید و آمادگی آن فرماندهی را در برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی مرتبط با فضای تهدیدات یاد شده بویژه در سطح خانواده کارکنان و دستگاهها اعلام نموده و انجام اقدامات سازنده و پیشگیرانه جهت کاهش خطرات متاثر از فضای مجازی را خواستار شد.

در ادامه همایش مباحث آسیب های اجتماعی، ایمنی و مخاطرات برق در ساختمانهای بلند و مجتمع های مسکونی و اصناف در کارگاه آموزشی ذیربط مطرح و مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر