۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۳۸۵۸
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هنوز مرکب برجام نافرجام خشک نشد، FATF را مطرح کردند، با این خودتحریمی می‌خواهند تجلی قدرت شکست‌ناپذیر اسلام را بشکنند.
به گزارش پایداری ملی، سردار حسن حمیدزاده صبح امروز در جمع پاسداران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و ... در صبحگاه مشترک که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در میدان صبحگاه سپاه ناحیه نور، برگزار شد، اظهار کرد: درس بزرگ دانشگاه دفاع مقدس و شجاعانه ملت ایران، برای همه جهان این است که اگر کشورهای جهان با همه توان به قصد نابودی ملتی با اشغال سرزمین، کشتار، نابودی زیرساخت‌ها و ... به پا خیزند، این ملت یکپارچه، با آموزه‌های مکتب بزرگ اسلام و قرآن و با رهبری الهی در برابرشان می‌ایستد و دشمنان باید شکست و خفت را بپذیرند.

وی افزود: آمریکای جنایت‌کار و اتحادیه اروپا و در راس آنان انگلیس، فرانسه و آلمان با همراهی رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب و لیبرال‌ها و منافقین از داخل در برابر ملت ایران قد علم کردند، اما شکست خوردند و این معجزه انقلاب بود.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با ذکر آماری از شهدا، جانبازان، آزادگان، تصریح کرد: مسؤولان کشور باید دفاع مقدس و پیروزی‌های این ملت را به صورت واقعی گرامی بدارند، بنابراین باید بدانند، جبهه استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ(آمریکا) قابل اعتماد نیست و همواره برای سرکوبی و نابودی نظام جمهوری اسلامی در منطقه پافشاری می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ساده‌اندیشی است که تصور کنیم با لبخند و مذاکره به حقوق حقه خود می‌رسیم، این برجام بر کام ما چه می‌کند، آنان به دنبال کاپیتولاسیون دیگر هستند و می‌خواهند ما را محدود کنند، زیرا امام(ره) با جمله معروف که «آمریکا، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» هیمنه آنان را شکست.

حمیدزاده، تصریح کرد: آنان قول داده بودند با برجام همه تحریم‌ها لغو شود اما تشدید شد، غنی‌سازی را تعدیل کردند تا نگرانی صهیونیست‌ها کم شود، هنوز مرکب برجام نافرجام خشک نشد، FATF را مطرح کردند، این خودتحریمی است، می‌خواهند تجلی قدرت شکست‌ناپذیر اسلام را بشکنند، به دنبال برجام یک، برجام دو و مسائل منطقه‌ای را پیگیری کردند، برجام سه و قدرت دفاعی ایران و برجام چهار در این قانون حمایت به اصلاح حقوق بشر و موضوع شرم‌آور همجنس‌گرایی را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: سناتور همجنس‌باز آمریکایی با ویزای دفتر حفظ منافع آمریکا وارد کشور ما می‌شود  که صرف نظر از دیدارش با چه کسانی، هدفش مشخص است.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور، تصریح کرد: در آستانه انتخابات آینده سه جاسوس را به عنوان سفیر از انگلیس، آلمان و فرانسه برای نفوذ و شکستن اقتدار نظام وارد کشور ما کردند با شیوه‌های منافقانه و مخفیانه وارد کشور می‌شوند تا اهداف‌شان را دنبال کنند اما ما نمی‌گذاریم و در مقابل(FATF ) می‌ایستیم و حتی اجازه نمی‌دهیم قراردادهای نفتی بر اساس معادلات آنان تنظیم شود.

این مسؤول، تاکید کرد: قدرت دفاعی ما خط قرمز است و روند تولید موشک‌ها باید ادامه پیدا کند تا نفس دشمنان بند بیاید.

حمیدزاده گفت: کسانی که سر سفره انقلاب نشستند و نمک خوردند، نباید نمکدان را بشکنند و ژاپن را مثال بزنند، نص آیه قرآن است که بر روی سینه پاسداران نصب شده  «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ ...» دشمنان برنامه دارند اما ما بیدار و هوشیاریم و با بصیرت و مقاومت پیروز می‌شویم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر