۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۳۹
مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خبر داد؛
مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا امسال سه هزار پزشک و پیراپزشک را با آموزش‌های مقدماتی، عمومی و اولیه پدافند غیر عامل آشنا کنیم.
به گزارش پایداری ملی؛ روح الله قائد امینی، مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار این سازمان درباره شیوه اجرای برنامه‌های این سازمان گفت: برنامه‌های جهادی حوزه سلامت به شکل ۵ ساله در قالب برنامه‌های توسعه بسیج و سالانه ارائه شده است که از پیش تعیین شده هستند و بیشترین اثر بخشی را دارند.


وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه اصل اساسی بر آموزش و درمان است، گفت: سعی می‌کنیم تا ارتقاء سواد سلامت و شاخص‌های ملی سواد سلامت در مناطق محروم را افزایش دهیم.


تلاش می‌کنیم تا بسیج جامعه پزشکی بازوی یاری‌گر مردم در نظام سلامت باشد

قائد امینی، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا بسیج جامعه پزشکی به عنوان پرچم‌دار حرکات جهادی در حوزه سلامت به ویژه در عرصه محرومیت زدایی به عنوان بازوی یاریگر مردم در نظام سلامت در مناطق محروم باشد.


وی ادامه داد: به این دلیل که امکان مانور در این مناطق کمتر است و این همت جهادی بسیج جامعه پزشکی است که کاستی‌ها را در این مناطق پوشش دهد.


برپایی دوره‌های ۲۰ ساعته آموزش پدافند غیر عامل به اعضای بسیج جامعه پزشکی

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درباره آموزش موضوع پدافند غیر عامل به اعضای بسیج جامعه پزشکی در سطح کشور گفت: امسال بنا داریم سه هزار پزشک و پیراپزشک را با آموزش‌های مقدماتی، عمومی و اولیه پدافند غیر عامل آشنا کنیم.


قائد امینی، در پایان ابراز کرد: در سال آینده و در طول برنامه ۵ سال توسعه تلاش می‌کنیم تا اعضای بسیج جامعه پزشکی را با دوره‌های ۲۰ ساعته آموزش پدافند غیر عامل در حوزه سلامت آشنا کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر