۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۳۴۶۱
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمان:
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمان با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل همتراز با واژه دفاع است؛ گفت: دفاع غیرعامل مؤثرترین روش دفاعی در تأمین حداکثر ایمنی و پایداری است.
 به گزارش پایداری ملی ، " پیمان سلاجقه" صبح امروز در جلسه کارگروه امداد و نجات در جمعیت هلال  استان  پدافند غیرعامل را همتراز با واژه دفاع دانست و تصریح کرد: دفاع غیرعامل مؤثرترین روش دفاعی در تأمین حداکثر ایمنی و پایداری است.

وی با اشاره به اهداف کارگروه مدیریت و امداد، نجات و آموزش همگانی ادامه داد: کارگروه مدیریت امداد و نجات و آموزش همگانی در راستای اهداف سازمانی مدیرت بحران و در چهار مرحله پ(یش بینی، پیشگیری، آمادگی ، مقابله و بازسازی )با همکاری سایر دستگاه های ذیربط  تشکیل شده است .همچنین هماهنگی های بین سازمانی و استفاده از ظرفیت ها، استعدادها و منابع موجود را از اهداف دیگر این کار گروه می باشد. 

مدیر کل پدافند غیرعامل استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک سازمان با ماهیت پدافند غیرعاملی با سایر سازمان ها همراه شده و اصول اساسی پدافند غیرعامل را در ایجاد آمادگی همگانی در برابر بحران های طبیعی و غیرطبیعی بکارگرفته است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر