۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۳۲۶۵
در راستای اجرای دوره های آموزش پدافند غیر عامل در استان آذربایجان شرقی مدیرکل پدافند غیرعامل به همراه مسئول آموزش این اداره کل در جمع مدیران ومعاونین اداره کل استاندارد استان حضور یافت.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در جلسه ای که با مدیرکل استاندارد استان داشت با تأکید بر آموزش و فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل افزود: توجه جدی به ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل بایستی در تمام ادارات جدی گرفته شده ودر زندگی روز مره قابل لمس باشد.

دوره های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل در سازمان استاندارد آذربایجان شرقی برگزار می شود

جهانسری افزود با توجه به اهمیت سازمان استاندارد و با تناسب به نیاز و ضرورت، آموزش پدافند غیرعامل در سطح های مختلف در این اداره کل به زودی برگزار خواهد شد. . 

جهانسری ضمن تشریح مأموریت های پدافند غیرعامل در حوزه های زیستی، سایبری، کالبدی و ... گفت: فضای سایبر و تهدیدهای آن برای جامعه و خانواده مهم ترین دغدغه ما در حوزه آسیب فضای سایبر است. 

وی با اهمیت شمردن مقوله امنیت وب سایت ها و پورتال های مهم و حساس در استان نیز گفت: خوشبختانه زیرساخت های امنیت شبکه ها و وب سایت ها در استان فراهم شده و با توجه به دستور صریح استاندار محترم در شورای پدافند غیرعامل استان در این خصوص و همکاری قرارگاه سایبری، امنیت فضای سایبر استان تقویت خواهد شد. 

دوره های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل در سازمان استاندارد آذربایجان شرقی برگزار می شود

وی همچنین با اشاره به تهدیدات زیستی و بیوتروریستی گفت: قرارگاه زیستی استان در این زمینه بیدار است و تمام اتفاق ها را رصد می کند. 

مدیرکل استاندارد نیز در این جلسه از آمادگی کامل این اداره کل برای آموزش کارکنان و مدیران این مجموعه خبر داد و گفت: پدافند غیرعامل جزو ضروریات کشور و آموزش آن در اولویت برنامه های اداره کل استاندارد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر