۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰
کد خبر: ۲۳۱۸۰
دومین مانور زیستی پدافند غیرعامل استان گیلان در شهرستان رودبار انجام شد.

به گزارش پایداری ملی، بدنبال هماهنگی و برنامه ریزی های بعمل آمده در جلسات متعدد در قرارگاه زیستی استان و براساس مصوبات دومین جلسه شورای پداقند غیرعامل استانداری گیلان به ریاست دکتر نجفی استاندار و مصوبات آفت مگس زیتون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور و با راه اندازی ستاد مقابله با آفت مگس زیتون در محل فرمانداری رودبار به ریاست فرماندار، مانور مبارزه با آفت مگس میوه زیتون ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 21/5/1395 از مکان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رودبار شروع شد.

دومین مانور زیستی پدافند غیرعامل استان گیلان در شهرستان رودبار انجام شد

در این مانور ، مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر شورای پدافندغیرعامل استان ، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون عملیات سپاه قدس استان و دبیر قرارگاه زیستی استان و دیگر مسئولین و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

قبل از شروع مانور انصاری سرپرست فرمانداری رودبار ضمن تقدیر و تشکر از حضور کلیه مشارکت کنندگان در مانور مقابله با آفت مگس زیتون بیان داشتند مقابله با آفت مگس زیتون را نیازمند یک کار جمعی و گروهی دانست و خواستار مشارکت همه دستگاه ها در اجرای طرح مدیریت آفت مگس زیتون که توسط قرارگاه زیستی استان تهیه شده و در دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در سال 95 تصویب گردیده بود؛ شد و از التفات ویژه دکتر نجفی استاندار محبوب گیلان در این زمینه و نیز تخصیص اعتبار لازم تقدیر و تشکر نمود

در این مانور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار به بیان اهداف و سناریوی اجرای مانور پرداخت.

در ادامه حاضرین در مراسم که حدود 120 نفر از نیروهای بسیجی، انتظامی، تفنگداران پادگان دریایی منجیل، امداد گران هلال احمر، کارکنان شهرداری، ورزشکاران و تشکل های مردمی و ... جهت اجرای سناریو مانور که شامل نصب کارت زرد چسباننده، سم پاشی باغات و ... در 5 نقطه مرکز شهرستان شامل پائین بازار ، بالا بازار، کلشتر و پایه و گلدایان عزیمت نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر