۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۲۳۰۸۱
مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تشکیل قرارگاه پدافند زیستی استان با مدير كل صدا و سيماي مركز مازندران دیدارکرد.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران به مناسبت روز خبرنگار و در راستای تشکیل قرارگاه پدافند زیستی استان در مورخه 1395/5/17با مدير كل صدا و سيماي مركز مازندران دیدارکرد. 

دیدار مدیر کل پدافند غیرعامل استان مازندران با مدیركل صدا و سیما

نبوی در این نشست ضمن گرامیداشت تلاشهای خبرنگاران و در راس رسانه ملی به عنوان نماینده رسانه های دیداری نوشتاری و مجازی، اقدامات و تلاشهای این قشر فرهیخته را موجبات بالندگی و توسعه استان دانست.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل، ضرورت بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود خصوصاً در بحث فرهنگ سازی و آموزش ، نقش رسانه ملی را بی بدیل دانست و خواستار توجه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل شد. معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند زیستی استان با اشاره به اهمیت موضوع، تهدیدات زیستی را یکی از تهدیدات نوین دانست و خاطرنشان کرد قرارگاه پدافند زیستی در راستای رصد و پایش بیماریهای این حوزه بویژه در استان به عنوان یکی از شش استان شاخص زیستی در سطح کشور از اقدام در راستای پیشگیری و مقابله با مخاطرات سنبل آبی و بلایت شمشاد و تب برفکی در سطح استان خبر داد.

وی مسئولیت کارگروه آرامش بخشی مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی را به عهده صدا و سیما دانست و خاطرنشان کرد اجرای سیاستها و خط مشی های قرارگاه پدافند زیستی در حوزه فرهنگ سازی و آرامش بخشی به جامعه از وظایف این کارگروه است.در پایان این نشست حکم ریاست کارگروه آرامش بخشی که توسط استاندار محترم و فرمانده قرارگاه زیستی صادر گردید به مدیر کل صدا و سیمای مازندران ابلاغ شد.

مقدسی فعالیت صدا و سیما را جدای از حوزه پدافند غیرعامل ندانست و خاطرنشان کرد بسیاری از اقدامات رسانه بسترساز فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل می باشد. وی مطالبه گری نیازهای لازم در توسعه و گسترش دانش مهم پدافند غیرعامل را به عنوان یک اصل مترقی توسط دستگاههای مسئول دانست و بر لزوم تولید برنامه های شاخص با موضوع پدافند غیرعامل در رسانه تاکید کرد که بانگاه خزنده این موضوع در بستر بسیاری از برنامه ها می تواند دنبال شود.

وی از تمایل رسانه ملی در راستای تکمیل پروژه های دارای اهمیت در چرخه اقتصاد مقاومتی خبر داد و براین موضوع به عنوان بسترساز  توسعه در استان تاکید کرد.

 همچنين در اين نشست مدیر کل صدا و سیمای  مرکز مازندران از شکل گیری قرارگاه فضای مجازی در صدا و سیمای مرکز مازندران به عنوان اولین مرکز در سطح کشور در راستای مقابله با مخاطرات این فضا خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر